nu pas ontpilt?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik ben Babs, 25 jaar en 23 december 2007 met de pil gestopt.
Ik had netjes een cyclus van 28 dagen. Tot opeens vorige maand een cyclus van 33 dagen en nu een cyclus van 30 dagen en ook nog twee tussentijdse kleine bloedinkjes gehad. Daarbij is het een bloedbad van jewelste(sorry voor de details).
Zou ik nu pas echt ontpilt zijn? Ik heb hem 9 jaar geslikt. Weet iemand hier iets meer over? Ik snap er zelf helemaal niks meer van in ieder geval.

heel veel groetjes Babs

hoi!!!
ja precies weet ik ook niet wanneer je ontpilt bent hoor, en volgens mij is het ook voor iedereen verschillend, ik hebn van verschiilende meiden gehoorddat het kan varieeren van 1 tot 6 maand....
Ik ben iets later dan jou gestopt, 14 januari en dacht ook hmmm misschien nu ontpilt deze maand, had minder last van gerommel, maar ja de ongi is er ook nog niet!en t rommelt alwel weer een paar dagen nu, morgen is mn nod, maar t romelt nu ok weer niet zo als vorige maandne vlak voor mn ongi dus heb wel zoiets van help straks een nog langere cyclus!!!
33 dagen vind ik wel genoeg!!
maar ja we wachten af!!
wanneer is nou jouw nod??
Groetjes!

Nou ja, mijn nod is bij 28 dagen 11 juni en bij 31 dagen 14 juni. Dus tja, ergens daar tussen in? Ik weet het niet meer hoor.
Ben wel met foliumzuur begonnen, jij ook? Ik ben er de hele dag mee bezig, maar goed, het komt wanneer het komt, maar wordt wel beetje ongeduldig, terwijl dat helemaal niet nodig is, er is nog geen man overboord. Maar toch, als je de beslissing hebt genomen dat je er klaar voor bent kan het niet snel genoeg gaan.
Is het voor jou ook de eerste keer?

groetjes!

Hoi,
Ja dit wordt ons eerste kindje, als het gaat lukken om zwanger te worden. En inderdaad, als je stopt wil je ook graag meteen zwanger worden.... Maar ik ben nu 4 maand verder en kon er deze maand redelijk afstand van nemen, wilde mezelf niet weer gek maken, had ik vorige maand heel erg.....
En ik weet dat t heel lang kan duren dus.....
mijn nod is morgen, wel beetje spannend, denk dat het ongi wordt maar ben niet helemaal zeker.......tis wel iest anders dan vorige maand, maar dat kan ook door ontpillen komen....
we moeten maar zien!! Hen nu wel pijn net boven mn schaambot zeg maar, klinkt zo raar en dat had ik vorige maand ook vordat ik ongi werd, dus stja gewoon maar wachten!!
zit niets anders op!!!
Jij ook geduld met wachten!!

Ik probeer er ook niet de hele tijd mee bezig te zijn, maar dat lukt de ene keer beter dan de andere.
Ik  denk ook telkens als ik bijna ongi moet worden, he, volgens mij had ik dat anders nooit, ik heb nu meer last van mn borsten/minder buikpijn/meer last van mn rug/mega chagerijnig, kies maar uit. haha, mn man vind me maar een idioot als ik het er met hem over heb. Hihi, maar ik kan er niks aan doen, ik voel het toch.
Heel veel succes met wachten! En we hopen er het beste van, maar proberen er niet teveel aan te denken.

groetjes Babs

hoi hoi!!!
Ja we moeten geduld hebben maar pff valt soms niet mee!!haha...
ben er nu wel mee bezig... vandaag Nod maar nog niets niet te bekennen, t rommelt wel wat maar niet zo erg als andere maanden....dus ja nu er niet aan denken wordt moeielijker, haha nou morgen drukke dag op t werk dus zal het wel lukken om afleiding te hebben....
Vind je het niet leuk om mee te komen kletsne op one2bemums?? kunnne we elkaar lekker op de hoogte houden en meeleven als iemand in spanning zit???
Altijd welkom, gezellig!!!!
ik ga nog maar weer even wachten!!!
Ik hoop echt dat jij nu een kortere cyclus hebt poeh he 55 dagen is echt lang!!! Ik hoop dat ik dat nu niet heb, ben je altijd wel ene beetje bang voor want je leest het wel vaker op t forum.

truste voor straks!!
knuf!!

Hoi! Heb gepost op one2be moms. Dan zien we elkaar daar wel weer!

groetjes Babs

Terug
Bovenaan