nu regelmatig, of nog steeds niet??

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Toen ik begin sep. met de pil stopte heeft het ruim 11 weken geduurd voordat ik voor het eerst natuurlijk ongesteld werd. Toen de menstruatie eindelijk kwam zijn we er echt voor gegaan. Daarna ben ik na 5 weken weer ongesteld geworden, 35 dagen, dus dat vind ik best netjes vergeleken met de cyclus daarvoor! Ik neem nu deze rond ruim, tussen de 28 en 35 dagen.

Mijn vraag is eigenlijk of er meer meiden zijn met een eerste hele lange cyclus waarbij het daarna korter was en dat ook bleef? Of kan het zijn dat deze ronde ook weer heel lang gaat duren? Daar ben ik namelijk bang voor, poeh he, 11 weken, dat wil ik echt noooooit meer! Ik hoor graag jullie ervaringen!

Liefs Fleur, 2e ronde, 1e kindje

hoi fleur,
ik ben vorig jaar januari gestopt met de pil. mijn eerste ongesteldheid kwam na vier weken. ik helemaal blij 28 dagen dus. maar vanaf de tiende ronde word ik pas na vijf weken ongesteld.
snap ook niet goed hoe dat kan maar ik denk dat je lichaam echt moet wennen aan dat je de pil niet meer gebruikt. ik had afgelopen maandag mijn nod maar nog steeds niks. wel zere borsten. maar het zal wel weer niet. veel succes!!!

GROETJES ANGELA

hoi fleur,
ik ben vorig jaar januari gestopt met de pil. mijn eerste ongesteldheid kwam na vier weken. ik helemaal blij 28 dagen dus. maar vanaf de tiende ronde word ik pas na vijf weken ongesteld.
snap ook niet goed hoe dat kan maar ik denk dat je lichaam echt moet wennen aan dat je de pil niet meer gebruikt. ik had afgelopen maandag mijn nod maar nog steeds niks. wel zere borsten. maar het zal wel weer niet. veel succes!!!

GROETJES ANGELA

Hai Fleur,

Ik ben net als jij in september gestopt met de pil. Mijn eerste ongi kwam op dag 35, vervolgens zag het er als volgt uit: 31 en 27. Dussss, ik dacht dat ik mooi weer op schema lag. Zit nu in ronde 4 op dag 31, en nog niet ongesteld. Ik heb afgelopen donderdag een test gedaan en die was negatief!!
Dus ik kan er ook niets over zeggen. Ik dacht dat ik weer een beetje op schema lag en gewoon 28 dagen kon rekenen. Maar nu zit ik alweer op dag 31 :-S.
Erg irritant!
Ik hoop dat we allebei snel op ons normale ritme zitten, dan weet te tenminste wat je moet verwachten met eisprong en ongesteld zijn!

Groetjes! Line

Terug
Bovenaan