nu snap ik er helemaal niks meer van!

A

Anoniem

Guest
Hai,

Zoals jullie weten had d egyn gezegd dat mijn eisprong in het weekend zou vallen en dat ik maar moest gaan testen met ovulatietesten. Nou dit heb ik gister en vandaag gedaan, maar dat apparaat zegt dat ik nog geen ovulatie heb, dus als ikhet dan goed begrijp ook geen eisprong!! Moest eigenlijk morgen om 12 uu r voor de iui, maar nu weet ik het niet meer. Ik heb straks nachtdienst en denk dat ik na de nacht maar even naar het ziekenhuis rij voor een echo. Dan weet ik in ieder geval ofmijn follikel wel gegroeid is, anders heeft morgen de iui ook geen nut.

Zijn er meiden die ook wel eens een ovulatietest gebruikt hebben> en zo ja kregen jullie wel een uitslag? Ik denk dat mijn cyclus anders gaat lopen deze  maand. Ergens wel stom van het ziekenhuis, want dit zouden hun toch ook moet controleren??

Na ik zie het morgen wel. Ik zal na mijn nachtdienst nog 1x een test doen en misschien is het morgen wel goed. Of ik dan al voor de iui moet dat weet ik niet.

dames geniet van de laatste dag van het weekend!
Jullie horen van mij.

x roel

Hai Roel

Zelf heb ik een paar keer de ovulatie testen van L10 gebruikt. Deze testen sloegen bij mij niet aan. Terwijl ik wel gewoon eisprong heb volgens de gyn. Ik weet niet welke jij gebruikt maar dit is mijn ervaring met deze testers.
Verder kan ik je niet helpen.

Succes en sterkte.

Bella

Wel herkenbaar. Een aantal maanden geleden was ik bij de gyn, inwendige echo en volgens hem zou ik binnen een aantal dagen de eisprong hebben. Maar de ovulatietesten bleven negatief. Op een gegeven moment ben ik daar dus mee gestopt. Ik had ze van Clear Blue. Na een bloedtest bleek ik wel een eisprong gehad te hebben, maar dat de kwaliteit niet helemaal toppie was. Ik gebruik die dingen dus ook niet meer.
Succes in ieder geval!

Yvet

heel herkenbaar,

ook ik gebruikte ovulatietesten, ik heb 2 keer een positieve ervaring ermee gehad ( oh ja van clear blue trouwens) maar deze maand ook ovulatietesten gedaan en ze geven niks aan... mar voor mijn gevoel heb ik wel een eisprong gehad en ook mijn temp. is iets verhoogd. fijn om te lezen dat meerdere meiden dit hebben gehad. ik moet vrijdag weer naar de gynaecoloog en dan hoor ik het wel van haar.

succes, groetjes Nathalie.

Terug
Bovenaan