nu spuiten met decapeptyl...

hoi meidne ik ben nnu bezig met het spuiten van decapeptyl.... moet dinsdag als het goed is ong worden,

is het normaal dat je dan helemaal geen buikpijn enz hebt voor dat je ong moet worden.....??? normaal kan ik al vertellen dat ik van de week ong ga worden maar nu helemaal niks????

ik heb naar de kliniek gebeld en die zeggen dat ik het goed in de gaten moet houden als ik woensdag nog niet ong ben.... dan moet ik gaan testen want het kan echt zomaar raak zijn zegt ze!! ?? omdat je zoiets hebt van ... nu maakt het toch niks meer uit want ik ga met ivf beginnen... en dan sta je er niet bij stil.... wanneer de eisprong is enz....

en idd ik heb deze maand echt nergens aan gedacht, kwa tellen van de dagen enz bedoel ik dan he....

ik vind het nu toch wel eng worden allemaal , hahaha
ik zal blij zijn als het volgend weekend is dan weet ik hoe of wat....

hoe is jullie ervaring met decapeptyl, en de andere hormonen en het ong worden, voor de ivf....

hoop snel jullie te horen, gr wendy

Hallo!!

Toen ik begon met de decapeptyl moest ik nog vier dagen de pil blijven slikken. Na het stoppen van de pil werd ik drie dagen later ook uit het niets ongesteld, terwijl ik normaal ook van alles voel. Komt volgens mij omdat het allemaal 'nep' is. Ik verbaasde me er ook over, maar volgens mij had ik dat ook toen ik nog aan de pil was.

Ik heb vorige week woensdag een terugplaatsing gehad van een topembryo (via ICSI) en 4 in de vriezer! Nog anderhalve week wachten! Hoe kom ik die tijd door????

Succes met je ivf-behandeling, hopen op een mooi kindje.....

Pink

Terug
Bovenaan