Nu testen of is het beter om te wachten tot morgenvroeg (ochtendurine)

Hallo.

Mijn vriend komt net thuis en is zenuwachtig
Hij wil graag dat ik nu ga testen ipv morgenvroeg.
Nu twijfel ik een beetje.
Vroeger stond er altijd op de bijsluiter van een zwangerschapstest dat je met ochtendurine moet testen.
Tegenwoordig staat er op de bijsluiter dat dat niks meer uitmaakt en kan testen wanneer je wilt.
Moet ik nu wachten tot morgen vroeg of kan ik het nu doen??
Zou het echt niks meer uitmaken? Zit er in ochtendurine niet meer HCG stofjes als je zwanger bent.
Hopelijk weet iemand het, want ik wil nu wel maar ben bang dat het negatief is terwijl als ik het morgenvroeg zou doen het misschien wel positief zou zijn.
Bedankt

Lfs Nicole

Hai nicole,

Het maakt inderdaad tegenwoordig niet meer zoveel uit wanneer je test, als je maar zorgt dat de urine ongeveer 4 uur in je blaas heeft gezeten. Even je plas ophouden dus en dan testen. Ik hoop spoedig te lezen dat je zwanger bent.

xxx Annette

Ooooowwwwwwwwwwwwwww SPANNEND!!!

Ik zelf doe het wel altijd 's ochtends al weet ik dat er bij staat dat het niet meer hoeft... maar heb toch het idee dan meer 'kans' te hebben.

Zal wel tussen m'n oren zitten...

Dus we gaan niet samen plassen morgen ochten hahahahahaha!!!

Nu loop je heel de avond te twijfelen zeker???

Ik hoor het graag!!

Succes!!!

Liefs Bieb.

hoihoi

mag ik vragen hoe lang je over tijd bent
ik zit nu op dag 28 en nog geen rode duivels
heb wel een beetje zeurderig gevoel en jij?
spannend allemaal

groetjes mij

Hallo,

Meisie:   Ik ben nu 4 dagen overtijd.
afgelopen maandag was mijn NOD.
Ik heb al 2 weken last van mijn tepels.
Sinds vanmiddag beetje zeurderige onderbuik, en heb een beetje last van mijn lies....oh oh, misschien komen de rode duiveltjes toch wel opzetten
Als blijkt dat ik niet zwanger ben dan zijn de rode duiveltjes van harte welkom natuurlijk
want dan kan ik snel door naar ronde 2
Heb jij al getest? Wanneer is of was je NOD?
Welke ronde zit je en hoe oud ben je en je vriend?
Hoeveel kinderen heb je al.     (sorry ik ben veeel te nieuwsgierig)
Heel veel succes en ik hoop nog van je te horen.

Bieb:   Ik wacht tot morgenvroeg met testen, dan doen we het samen.
Dat idee wat jij hebt met het ochtendurine dat heb ik precies hetzelfde..heb het idee dat het HCG stofje dan hoger is. Voor de zekerheid dus toch maar morgenvroeg.
Ben je ook zo zenuwachtig???
Ik wens je veel succes en we laten het aan elkaar weten goed!
Morgenvroeg ook eerst een crematie, daarna zal ik hier weer op het forum te vinden zijn.

Lfs Niek

he Niek, Meissie en Bieb,
Wat een spannende tijd voor jullie!!!
Ik hoop echt dat het voor jullie raak is!!!!!
Ik duim voor jullie
Laten jullie het ff weten als je een test gedaan heb??!!

xxx annie1

hoi niek, hier was ik dan alweer. ik las net je verhaal.maar ik heb inderdaad ook wel eens gehoord dat het beter is om sochtends te testen. maar dat zegt je gevoel ook. dus dan zou ik gewoon je gevoel volgen en morgen vroeg gaan testen. ik hoop dat je dat nog vol kunt houden. ik ga in iedergeval al vast voor je duimen. het zou wel erg leuk zijn. gelijk raak! naar eerste ronde...
succes. en laat je het ons zo snel mogelijk weten. en sterkte morgen vroeg....

xx dd

ps: onze eerste ronde kan nu echt gaan beginnen. ik hou je wel op de hoogte!!

goed weekend alvast doei doei

hoi hoi,

vanavond heb ik getest  (met urine die net +/- half uurtje in buik zat)  met goedkope testen via het internet en zag daarna dat het beter is om met ochtendurine te testen. Mijn test was negatief, ik zit op dag 29, vorige maand was mijn cyclus 26 dagen, maar in de 'klusweek' had ik buikgriep.
Ik ga ervan uit dat hij idd nega is.
Als ik zondagochtend nog geen RD heb, dan test ik met ochtendurine.

Veel succes
Liefs,
Stanneke

Terug
Bovenaan