Nu toch eindelijk verteld

Hèhè...we hebben het nu toch eindelijk verteld. We zijn pas 10 weken zwanger maar vandaag hebben we ons kindje voor de derde keer gezien. Het groeit goed, het hartje klopt super en we hebben het vandaag voor het eerst zien bewegen :D :D :D Klein druk kindje daar binnen:)
Maar...nadat de gyn zei dat het kindje goed vast zit met de navelstreng wilde ik het niet meer geheim houden:) T ging niet meer!!
Zooooo blij!!
 
Ik kan zo moeilijk mijn mond houden, dus bij mij weten eigenlijk zoveel mensen het al... Mijn 2 beste vriendinnen, 2 andere goede vriendinnen die zelf net kinderen hebben (voor de ervaringsdeskundigheid), onze (schoon)ouders en zusjes/broers, en ik heb mijn mond per ongeluk voorbij gepraat op mijn (bijna ex-) werk... Maar het echt aan iedereen vertellen doen we toch pas over 2 weken, wanneer we de 12 weken voorbij zijn.
 
wij weten nog niet of alles al zo goed is als bij jullie, maar bij 8 weken klopte het hartje prima. Ik durf het eigenlijk nog niet te vertellen, maar toch kan ik het ook niet meer voor me houden! Morgen ongeveer 10 weken en we gaan het toch maar aan de ouders vertellen!! Spannend!!

hoe reageerde iedereen bij jullie Anne?
 
Terug
Bovenaan