nu toch hebben over seks

nu we het er toch over hebben maar mijn vriend wil dus heel graag maar ik heb dus helemaal geen zin
wanneer nam jullie zin weer toe dan????
heb gister een echo gehad en alles was goed dus daar ligt het niet aan
 
Zin, zin.... is nog niet echt teruggekomen.
Ben nu 30 weken zwanger en de keren dat we seks hebben gehad sinds we het weten is op één hand te tellen.
Heb de behoefte gewoon niet echt, maar gelukkig m'n vriend ook niet echt (die vind het ook wat eng).
Dus we knuffelen en zoenen veel en het 'echte' werk zal waarschijnlijk pas na de bevalling weer komen....
 
Door te grote vermoeidheid en enige misselijkheid had ik de eerste 3 maanden niet zoveel zin maar daarna is dit bij mij weer genormaliseerd en had ik dus wel weer gewoon zin in seks. Mijn man gelukkig ook, dus ons seksleven is momenteel vergelijkbaar ten opzichte van voor de zwangerschap.
 
Ik ben nu 31 weken zwanegr en ook gee zin, gelukkig vind manlief dit niet zo erg en begrijpt het wel.
Na de bevalling hoop ik er toch wel weer zin in te krijgen....
 
Sluit me aan bij bovenstaande reacties. Echt seks hebben we niet, maar knuffelen, strelen en zoenen doen we volop.
Na de bevalling zal het vast allemaal wel weer goed komen met de seks. Ben overigens 31 weken zwanger en heb ook nog gereageerd op het vorige stukje.
 
Ik ben nu 9 weken en ik krijg nu (in gedachte weliswaar) weer een beetje zin in seks. Doordat ik de eerste weken zo misselijk,moe en chagrijnig was moest ik er echt niet aan denken! Ik vond het eigenlijk wel heel erg zielig voor mijn vriend. Hij is de hele tijd zo lief. Ik hoop echt dat ik binnenkort weer zin krijg.
 
Terug
Bovenaan