Nu toch onzeker!!

Hallo allemaal,

Word nu toch wel een beetje onzeker. Ben namelijk helemaal niet misselijk hooguit een beetje moe maar voel me verder best goed. Nu weet ik wel dat dit niet bij iedereen zo hoeft te zijn.
Toch vind ik het heel gek, net als bij mijn vorige twee zwangerschappen werd ik zo rond zeven weken beroerd. Dit heeft een week geduurd en nu is het over, heb ook nog helemaal niet overgegeven.
Bij mijn beide kinderen heb ik tussen de 8 en 11 weken behoorlijk overgegeven. En heb al een jongen en een meisje dus daar kan het ook niet aan liggen.

Heb verder helemaal geen buikkrampen of bloedverlies ofzo maar het voelt wel heel raar, net of ik me alles verbeeld heb en ik moet nog twee weken wachten op de echo, grrrr.

Goed, jullie kunnen er ook niks aan veranderen maar moest het gewoon even kwijt.

Groetjes motherof2
9 + 1 wk

Ik voel helemaal met je mee.
Maar ik kan zeggen dat alles goed bleek te zijn vandaag bij de controle.
Ik heb hetzelfde gevoel gehad als jij. Even misselijk en toen niet meer. Mijn borsten groeide even en toen niet meer. Ik verloor alle verschijnselen van zwangerschap, maar toch bleek er een klein mensje in me te groeien met een kloppend hartje. Dus houdt moed!!!!! Het hoeft niks te betekenen. Ik hoop dat je snel uitsluitsel hebt.

Liefs Jacquelien
9wk + 6d

Lieve motherof2,

Begrijp je heel goed. Dit is mijn 4e zwangerschap, heb de vorige 3 keren nergens last van gehad, behalve wat moeier dan anders. Nu.......... kan ik de hele dag slapen, ben de hele dag door misselijk, spuug gelukkig niet, heb borsten, die niets kunnen hebben van de pijn.... en ik? Snap er geen bal van... 't Is zo fijn als je ontdekt dat je zwanger bent, maar moeder natuur heeft een foutje gemaakt, dat de meeste vrouwen de eerste tijd zo rete-onzeker zijn! Ja toch?! Kom op meid, laat je niet kisten, komt allemaal goed.

En af en toe lekker spuien, daar is dit forum nou juist zo lekker voor, gewoon doen dus....

Liefs.
Ro
6 wk,5 dg

hoi hoi..

ik herken je verhaal.. ben weken echt supermisselijk geweest.. overgeven.. echt ziek zeg ma.. en sinds mijn eerste echo.. k was af en toe nog wel misselijk.. ma bijna nie meer. en moe? ook bijna nie meer.. dus dacht ook: dit kan niet goed zijn.. maar nu de 2e echo gehad.. en toch blijkt het allemaal goed te zijn..

oftewel.. wij horen bij de gelukkigen die bijna geen klachten hebben (niet meer..) eeeeigenlijk moeten we dr van genieten.. ma de onzekerheid heeft toch de overhand.. daar doe je niets aan..

liefs

Ik heb al twee kinderen en ik ben 1 van de gelukkigen die weinig klachten heeft tijdens zwangerschap, tja wel moe natuurlijk, en zere borsten, maar verder valt het mee. Bij de vorige twee heb ik ook nooit echt klachten gehad.

Terug
Bovenaan