nu vruchtbaar?

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik sta al een paar keer op dit forum.
Ik ben aan het experimenteren wanneer ik m'n eisprong heb en dus vruchtbaar ben.
We hebben afgelopen maand om de dag geklust dat wel.
We moeten nog twee keer. En dan zijn we uit gegaan van en cyclus van 28 t/m 46. Aangezien ik nogal on regelmatig ben. ben in januari afgelopen jaar gestopt met de pil en daarna cyclussen gehad van 33 t/m 46.
Maar goed.........ik probeerde net het slijm van m'n vagaina te experimenteren. ( sorry voor het praatje ). Ik voelde wat vochtig aan en toen ik iets dieper met m'n vinger ging leek het erop of er iets in de weg zat.
Nu heb ik weleens gehoord dat als je je eisprong hebt dat je dat kan voelen aan je baarmoeder die hoog ligt.
Wie weet hoe dat voelt en kan je dat zo voelen........
En veolt het inderdaad aan als of er iets in de weg ligt.......
Wie wil me helpen? Thanks!
xxx

Hoi Kimmie,

Ik ben ook mijn slijm enzo in de gaten aan het bijhouden. Op vruchtbaarheid.org kun je er van alles over vinden als je bij zoeken cervixslijm invult. Ik begreep in ieder geval dat je aan het eind van je vagina je baarmoedermond voelt, als je vruchtbaar bent voelt dat aan als je oorlel (ongeveer) en anders als het puntje van je neus, harder dus. Verder zou je ook de opening erin duidelijker moeten voelen als je vruchtbaar bent. Nou moet ik zeggen dat ik dat wel ongeveer kan voelen maar dat ik het cervixslijm afgelopen woensdag heel duidelijk heb kunnen waarnemen (sorry, maar dat ziet er als een soort doorzichtige snottebel uit.) Ik merkte in mijn vorige cyclus wel duidelijk dat mijn baarmoedermond lager en harder was naarmate ik dichter bij mijn ongi kwam.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, heel veel succes, Gabrielle.

Terug
Bovenaan