Nu we het toch over namen hebben.....

Een jongensnaam hebben wij dan weer wel, maar een meisjesnaam....

Het moet passen bij Myrthe. Ik vind Bent(h)e leuk, maar manlief vind 2x the op het einde geen porum.
En zo vind hij Sophie weer leuk, maar ik wil geen naam dan nummer 1 staat in namenlijst. IS er straks 4 Sofies in de klas....

Dus wie helpt ons?

Alvast bedankt.

Irene

ik vindt sophie ook leuk maar idd erg jammer dat er meer mensen zijn die er zo over denken hahaha...
zo vondt ik Ties een leuke naam maar toen ik bij de vk gewoon 3 kaartjes zag hangen met die naam was ik er alweer klaar mee

maar goed een paar namen hahaha...
roos
fleur
lycke
amber

ik vind sofie ook erg leuk!!

andere leuke namen vind ik:
fenne/fenna
mila
julia
isa/isabel
meral
fay
tess

wij zijn er ook nog niet helemaal uit hoor, mijn vriend vind puck erg leuk maar die twijfel ik nog bij, vind hem te apart!

Nu we het toch over namen hebben...: wat een leuke namen allemaal! Zowel bij de jongens als bij de meisjes. Lekker normaal, vlot en Nederlands. Ik hoop hierbij niemand te beledigen, smaken verschillen nu eenmaal, maar op andere sites kom je alleen maar engelse namen tegen, terwijl je in NL zulke mooie namen hebt!

Voor mij in ieder geval geen: Sean, Dylan, Bradley, Jaimey, Jason, Kimberly, etc...

Die van mij wordt Nick oftewel Nicholas Andreas vernoemd naar een oom die op zijn 12e aan leukemie is overleden en de vader van mijn vriend.
Het wordt alleen dilema aangezien ik vlakbij sinterklaas ben uitgerekend.
Het is mischien toch een beetje te op eind maar vind Lotte er wel bij passen mischien is dat ook omdat ik op school destijds 2 onafscheidelijke vriendinnen had zitten Myrthe en Lotte.

Terug
Bovenaan