nu we weer gaan stemmen op de mooiste?

Is niet ieder kind mooi op zijn en of haar manier??

Dit soort verzoeken maken mij soms intens vedrietig.......Mijn dochter heeft maar een oogje het andere oogje heeft zich compleet niet ontwikkeld!
Niet dat je niet mag winnen hoor met liefde en plezier maar dit blijven pijnlijke dingen allemaal kindjes die met 2 oogjes de camara inkijken!! Iets wat mijn dochter nooit zal doen ja uiteindelijk wel met haar kunstoog.
Maar mijn dochter zal dit soort wedstrijden nooit winnen.
En wij kunnen wel zeggen dat we niet op uiterlijk oordelen het gros van nederland doet dit natuurlijk wel.
Vorig jaar was er een pamper aktie en het zoveelste verzoek had ik er zo genoeg van!

En ieder kindje mag er zijn, alle kindjes zijn even leuk om naar te kijken. En ik ben ook trots op mijn dochter als moeder en misschien nog wel trotser dan iedere andere moeder omdat ze nu eenmaal anders is maar dat stemmen op foto's doe ik niet meer althans niet zolang het verschil zo groot aanwezig is!


Iedereen moet dat doen waar je goed bij voelt! Ik wil ook geen medelijden alleen wil ik hiermee aangeven dat er voor sommige moeders ook andere zorgen zijn dan het willen winnen van een fotowedstrijd!!
 
Stemmen op foto's doe ik ook niet, maar dan omdat ik een verschrikkelijke hekel heb aan dit soort wedstrijden.
En het gaat bij deze wedstrijden niet om welk kindje het leukst op de foto staat, maar om wie de grootste kennissenkring heeft die wil stemmen.
Wie mee wil doen moet dat lekker doen, maar iedere keer de vraag of je wil stemmen vind ik forumvervuiling.
Moi28, ik vind het heel erg dat je zo verdrietig wordt van zulke wedstrijden, waar je weer zo gewezen wordt op het anders zijn van je dochter. Het is ook niet niets om te accepteren.
 
Helemaal mee eens! Ik vind het ook grote onzin. Wat is mooi en wat is schoonheid? Uiterlijk zegt niks over hoe een kindje is en dat is verre weg het belangrijkste!
En inderdaad degene die de meeste mensen zo gek krijgt om te stemmen die wint. Dus het gaat nog niet eens om de mooiste baby....
Ik vind zulke wedstrijden ook waardeloos!
 
De mooiste, liefste, leukste baby is altijd die van je zelf! Of ze nou perfect zijn of een schoonheidsfoutje. Het is je dierbaarste, waar je intens van houdt. Kindjes zijn er om voor te zorgen en zijn geen dingen om alleen mee te pronken. (tuurlijk doe je dat wel maar je bent allemaal trots op je kleintje) Belangrijkste is dat er veel van gehouden wordt. En 1 of 2 oogjes, weet zeker dat als je dochtertje lacht, dat het mooiste is wat je ooit gezien hebt!
 
Iedere moeder vind haar eigen kind(eren) het mooist. Hoe ze ook zijn. Je houdt onvoorwaardelijk van hem/haar. En al die verkiezingen zijn ook nog eens hopeloos oneerlijk ook nog. Tig keer op dezelfde foto kunnen stemmen......

En Mich, je hebt een prachtdochter hoor! Wees maar trots op haar, maar kan me voorstellen dat het je pijn doet. Eerlijk is eerlijk, iedereen wil graag een gezond kind. Uiterlijk en innerlijk.......

xx
 
Terug
Bovenaan