nu weer blaasontsteking....

Even dacht ik straks dat mijn menstruatie toch nog vanzelf gekomen was en dat ik morgen dus niet naar het ziekenhuis zou hoeven....
maar al snel werd me duidelijk dat het bloed tijdens het plassen niet van een menstruatie was, maar van een fikse blaasontsteking!!!

Ik word gek van de pijn, loop elke 5 minuten naar het toilet en kan pas na 20.30 uur mijn antibiotica ophalen...
En dan nog een speciaal kuurtje, omdat ik niet alles mag hebben ivm met onze kinderwens.... Dus w.s. duurt het nog wel wat langer voordat ik verlost ben van die blaasontsteking.

W.s. morgen toch een bezoekje aan het ziekenhuis... Als er morgenvroeg nog geen menstruatie is, dan ga ik morgenvroeg bellen en dan voor diezelfde dag nog een afspraak maken. Wel lastig, want morgen heb ik een ontzettend drukke dag op mijn werk. Zowel voor- als na schooltijd afspraken staan en onder schooltijd is ook niet ideaal, want dan zitten mijn kindjes zonder juf.....

Jullie horen het wel weer...
liefs,
mama Peet

Hoi mama Peet, ook voor jullie zit het niet mee zeg, hopelijk kan je morgen op een geschikte tijd terecht bij je gynaecoloog en kan hij of zij je in ieder geval weer een stapje verder helpen in de goede richting. Ik denk aan je!

Liefs, Pleun

Hoi mamapeet,

Vervelend zo'n blaasonsteking er ook nog eens bij, het zit je niet mee he.
Ik heb ook heel vaak blaasontstekingen gehad en bij mij duurde het ook lang voordat het overwas. Op advies van mijn oma ben ik toen veel vitamine C en echinacea tabletten gaan slikken als ik een blaasontsteking had en ik moet zeggen dat het veel sneller overging en ik heb het nu ook al drie jaar niet meer gehad.
Dit wilde ik je toch even mee geven, misschien dat je er wat aan hebt.
Sterkte ermee meid!

Liefs, Amber

hoi mamapeet, ik heb ook iedere keer een blaasontsteking, nu weer heb nou weer een kuur gekregen loopt morgen gelukkig af en   dan weer opnieuw urine inleveren en dan maar weer kijken ofdat inderdaad de ontsteking weg is??? is al de 5de dit jaar!! ik wordt er ook niet goed van, en dan ben je ook nog bezig om zwanger te worden en dan komt dit er weer tussen door , en je bent ook zo onzeker vind ik jij niet?? ik heb pijn in mijn rug maar ik weet nu eigenlijk niet waar het door komt of door de blaasontsteking of omdat ik toch weer eens voor de verandering ong ga worden?? wij zitten nu in ronde 28 dus ik iwl echt weleens een pos test in handen hebben net als iedereen natuurlijk!!!
nou meid tot snel,
gr wendy

Terug
Bovenaan