Nu weer wachten op de NOD

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Allereerst wil ik iedereen die zwanger is van harte feliciteren! Hoop dat jullie allemaal zullen genieten.

Helaas zit ik effe in een dipje. Vreselijk vind ik dat. Want we zitten in ronde 8 en tot nu toe kon ik het allemaal nog wel relativeren. Maar nu ben ik effe op een punt dat het even niet meer kan.

Van de week kreeg ik te horen dat er iemand "per ongeluk" zwanger was geraakt. Natuurlijk was het kindje daar zeer welkom. Eigenlijk dacht ik toen al: ik wil het niet horen, maar ik moest vriendelijk blijven, feliciteren  en lachen. Terwijl mijn gevoel dit niet deed.
Tevens ben ik van de week op kraamvisite geweest. Tjonge, wat leuk allemaal! Thuis heb ik eens een goed potje bij mijn mannetje uitgehuild.
Daarna voelde ik me zo stom, zo iets van mijn tijd komt wel.

Nu is de klusperiode, tot woensdag. Maar ik heb van de week mijn eisprong heel duidelijk gevoelt, gelukkig!
Vannacht heb ik zelfs gedroomd dat ik met een zwangere buik rond liep. Dat ik dit kindje op de wereld zetten en dat we ongelooflijk blij waren! Wat bizar!
Mijn NOD is op 14 oktober, en als ik er nu zo mee bezig blijf tot aan de NOD, ben ik bang dat de menstruatie zowiezo uitblijft.

Ik weet dat jullie ook geen tips voor mij hebben want dit moet ik alleen doen. Maar ik wilde gewoon effe mijn verhaal kwijt.
Lees steeds dat het oplucht?!

Juffy

Hoi juffy,

Ik weet hoe je je voelt. Mijn nod is 15 okt en ik ben ook steeds zo zenuwachtig tot nod! Je neemt je voor om er niet al te veel aan te denken of er niets van te verwachten maar dat lukt niet echt. Gelukkig heb ik al wel een heerlijk droppie rondlopen die voor afleiding zorgt.
Verder 'moet' ik volgende week ook 2 keer op kraamvisite.
veel klusplezier en suc6 met wachten tot nod,
Ik duim voor ons!
Groetjes mirjam

quote: Juffy schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-10-2005 14:22:47'));

Hoi allemaal,

Allereerst wil ik iedereen die zwanger is van harte feliciteren! Hoop dat jullie allemaal zullen genieten.

Helaas
zit ik effe in een dipje. Vreselijk vind ik dat. Want we zitten in
ronde 8 en tot nu toe kon ik het allemaal nog wel relativeren. Maar nu
ben ik effe op een punt dat het even niet meer kan.

Van de week
kreeg ik te horen dat er iemand "per ongeluk" zwanger was geraakt.
Natuurlijk was het kindje daar zeer welkom. Eigenlijk dacht ik toen al:
ik wil het niet horen, maar ik moest vriendelijk blijven,
feliciteren  en lachen. Terwijl mijn gevoel dit niet deed.
Tevens
ben ik van de week op kraamvisite geweest. Tjonge, wat leuk allemaal!
Thuis heb ik eens een goed potje bij mijn mannetje uitgehuild.
Daarna voelde ik me zo stom, zo iets van mijn tijd komt wel.

Nu is de klusperiode, tot woensdag. Maar ik heb van de week mijn eisprong heel duidelijk gevoelt, gelukkig!
Vannacht
heb ik zelfs gedroomd dat ik met een zwangere buik rond liep. Dat ik
dit kindje op de wereld zetten en dat we ongelooflijk blij waren! Wat
bizar!
Mijn NOD is op 14 oktober, en als ik er nu zo mee bezig blijf tot aan de NOD, ben ik bang dat de menstruatie zowiezo uitblijft.

Ik weet dat jullie ook geen tips voor mij hebben want dit moet ik alleen doen. Maar ik wilde gewoon effe mijn verhaal kwijt.
Lees steeds dat het oplucht?!

Juffy

Tja,

Dat gevoel hebben we denk allemaal. Het is maar net hoe je lichaam
reageert. Ik was er vorige maand ook heel erg mee bezig, nu weer
trouwens hi hi, en ik werd zlefs eerder dan gepland ongi. Dus het is
per persoon verschillend.

Van de week van een kennis gehoord dat ze van de derde zwanger is. Dan
denkik stiekum "kon ik dat maar al zeggen". Maar ja, eerst zwanger
worden!

Het is fijn om te dromen, dat is niet erg. Veel succes met klussen!

Marje.

Terug
Bovenaan