Nu wel erg spannend....

A

Anoniem

Guest
Over een week moet ik ongesteld worden en voel natuurlijk al weer van alles. Heb steken in mijn buik en ongi gevoel en mijn borsten branden zowat mijn BH uit. Maar...dat had ik vorige maand ook en werd toen wel ongesteld op de geplande dag. Dus mijn lijf zal me wel weer voor de gek aan het houden zijn. Gistre een test gedaan(had er nog een liggen) en natuurlijk negatief. What was I thinking!!! Maar ben ook zo nieuwsgierig!!! Slepen jullie mij door deze dagen heen?????

Succes! Hoop dat er geen rode duiveltjes voorbij gaan komen! Wacht nog even met testen heeft nu toch niet heel veel nut.. Wie weet is ie volgende week wel positief! Ik hoop het voor je

xxx

Succes met wachten meis!! Ik duim voor je!!!
Liefs ciomama

oohhh dacht wachten is toch zo erg. Weekje wachten, wie weet. succes Lfs

Wahhh waarom duren die weken toch zolang!!!!
Over een paar dagen kun je een vroege test doen maar deze is natuurlijk niet 100% betrouwbaar. Er zit dus niets anders op dan wachten....... en hopelijk nog andere klachten te krijgen die wel echt op goed nieuws wijzen!
Succes met wachten

Ik duim ook nog steeds hoor!!
sterkte met wachten. Liefs Lisette

Ik duim mee voor je!! Ik moet nog twee weken wachten, jeetje wat duurt dat lang! Heel veel succes met afwachten.... Meer kun je niet doen he?

Terug
Bovenaan