nu wel of niet zwanger.....

A

Anoniem

Guest
hallo,
denk het niet.
vanmorgen getest, helemaal blij. zag duidelijk 2 strepen. na 5 min nog steeds 2 strepen. dus ik dacht: yes niet verwacht en toch nog zwanger.
zal ik na een uur de test weggooien zie ik nog maar 1 streep..... (alleen de controle) mijn man heeft vanmorgen toch ook echt 2 strepen gezien.

ga morgen nog maar eens testen, maar ik denk dat de test vals positief was.
was wel zo'n goedkopen midstream test gekocht via internet.
heeft iemand dit wel eens gehad????

Na de aangegeven tijd is hij niet meer betrouwbaar dus volgens mij gewoon zwanger hoor je krijgt niet zomaar 2 strepen! Morgen nog een keer, zeker weten positief!

Volgens mij ben je gewoon zwanger er ontstaan namelijk alleen maar 2 strepen als je het zwangerschapshormoon in je lichaam hebt dus voorzichtig gefeliciteerd.....Morgen gewoon nog een keertje testen meid.

Liefs Lynn.

Heyy je zou toch echt zeggem dat je zwanger bent. Ik heb die midstream ook gehad en zijn prima. Volgens mij maakt het echt niet uit wat voor testen je doet. Streep is streep toch!
Ik hoop op weer een positieve test morgen, je kunt ook een digitale van clear bleu doen dan weet j t zeker. Succes! Ik zeg alvast gefeliciteerd!

Heeey

Nou volgens mij ben je zwanger, anders waren er geen 2 streepjes!
Ik hoop dat je test morgen ook positief is!

Succes!

Liefs Ram24

heel erg bedankt voor jullie positiviteit.... ik denk er toch anders over... maar goed we zullen morgen zien. ik hoop zo dat jullie gelijk hebben;)
aan de ene kant denk ik inderdaad anders zouden er geen 2 streepjes zijn. maar aan de andere kant..... hij was ook weg.......
nou ja we zullen morgen zien!

Je bent gewoon zwanger hoor.... Hopelijk is de test morgen of overmorgen duidelijker èn blijft de streep 'plakken'... ;)

Je hebt ook dat er opeens een streep komt na een paar uur.. dan is hij toch echt negatief, het telt alleen in de aangegeven tijd.

Maar als hij nu positief is, is hi jdat morgen ook!

Terug
Bovenaan