nu word ik helemaal knettergek.....

A

Anoniem

Guest
hallo dames

dit is niet meer te snappen, even een korte beschrijving...
ik heb een lange onregelmatige cyclus. Ik weet niet of ik mijn eisprong gehad heb.maar vermoedelijk heb ik deze vorige week woensdag of donderdag gehad.
Ik temp en het was niet duidelijk te zien..... hij steeg zachtjes aan boven de 37 uit...
nu is gisteren mijn temp omlaag gegaan
en nu vandaag een bloeding...
mijn gemiddelde nod is zondag, mijn uiterste nod is 7 mei.... ik snap het niet meer.
ik ga er maar gewoon vanuit dat het niks is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(maar dat is dan weer lekker dat je dan ongi ?????????????? wordt ongveer 7 dagen na je ei, --> innesteling...)

Ik weet het moet niet teveel denken maar dit is weer   echt lekker iets voor mij, alles tegendraads.......

Groetjes van een zeer verbaasde mayo

ps: als het mijn ongi is, dan vind ik het ook niet erg hoor want dan ben ik deze keer supersnel met 35 dagen...

Wat raar zeg. Heb je ongesteldheidspijnen? Of iets anders? Als het een dag duurt zou het een innesteling kunnen zijn...... maar ja, niet te veel hopen maar.

Ik stond vandaag weer bij de etos een zwangerschapstest te kopen. Ben zo misselijk de laatste dagen en moe en weer die zeurderige pijn in mijn borsten. Maar ja 2 weken geleden 2 dagen ongesteld geweest. Heb nog niet getest, weet ook niet of ik het ga doen..... woensdag naar de gyn.

Succes! En volhouden he!

Liefs
Cami

Hoi Mayo,

Lastig lijkt me dat, dat je niet weet waar je aan toe bent. Ik ben zelf gelukkig gezegend met een regelmatige cyclus dus wat dat betreft weet ik niet wat je voelt maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Wat ik wel weet is dat wanneer je ongesteld word je temperatuur vlak van tevoren daalt. Als je zwanger zou zijn zou je temperatuur hoog moeten blijven.... Misschien heb je daar wat aan!

Hai,

Je lichaam kan je af en toe zo onzeker maken he! Je weet af en toe toch niet wat je moet denken, zelf heb ik een regelmatige cyclus, en ben ik 7 dagen ongi, nu was het maar 1 dag, dus werd ik onzeker of het geen innestelingsbloeding was, maar helaas was niet zwanger! Maar ja , je weet het nooit.

Succes

veel liefs loona

Hoi mayo,

Ik ben super nieuwsgierig of je bloeding door heeft gezet en je echt ongesteld bent geworden, maar ja, ik weet dat je nog niet thuis bent. Dus ik moet wachten, he......

Ik duim in ieder geval voor je dat het na een dag/twee dagen opgehouden is :)

Groetjes, Tessje.

Hoi Mayo,
je bent in elk geval niet de enige met een onregelmatige cyclus.
Mijn kortste was 37 en mijn langste 45. Balen is dat, omdat je dan nergens op kunt bouwen. Inmiddels zit ik op dag 36 en heb ik toch alweer 2 testen gedaan. Niet dat dat veel zin heeft, maar ja...
Ik kan je niet echt verder helpen, maar misschien helpt het om te weten dat je niet de enige bent. Keep on smiling!!!!
Groetjes V.

Hi Mayo,

Het lijkt steeds gekker te worden. Laten we van het positieve uitgaan: of zwanger, of een kortere cyclus. Ben erg benieuwd.

Tijs

heej meiden

nou ik weet het niet meer?! ik heb maar 1 1/2 dag gevloeid, wel helder rood bloed.   vasn donderdagavond t/m zaterdagochtend.
en nu net wat oud bruin bloed dus wat het geweest is, ik weet het niet.......
ga maar gewoon ervan uit dat ik door ben naar de volgende ronde.............. maar toch vind het raar, normaal ben ik altijd 6-7 dagen ongi......... (ik ben hopelooos ik denk toch iedere keer: het is wel kort)
dus meiden afwachten...... waarschijnlijk mezelf weer lekker voor de gek gehouden

ik ben heel blij met jullie, het geeft mij veel steun dus meiden: aplausje voor jezelf  en kus van mij

Terug
Bovenaan