Nu word ik toch echt een beetje gek...

A

Anoniem

Guest
Zit ik mezelf nou gek te maken of niet...?
Net een Kruidvat test gehaald en gelijk maar gebruikt.
Na ongeveer  20  seconden verscheen keurig een teststreepje. De andere lijn was
niet te zien. Een korte tijd later (ongeveer 1 minuut) keek ik goed en zag ik een heel vaag klein licht streepje opkomen. Wanneer ik de test tegen het licht hield verdween het vage streepje weer.
Iemand ervaring met de Kruidvat testen dat je het streepje heel heel erg vaag kan zien?
Is dit gewoon het streepje wat normaal gesproken dikker wordt of....????
Wat ikzelf vermoed is dat ik het streepje zie wat er altijd zit omdat als je zwanger bent deze op gaat kleuren. Misschien wil ik het te graag hoor na 8 rondes maar als er helemaal niks had gezeten had ik rustig gewacht op de RD en dat kan ik nu niet!! Liefs Renske

ik heb geen ervaring met kruidvat testen maar ik weet wel dat ik ook altijd zo reageer en onnodig blij ben... maar ik hoop voor jou dat je wel zwanger bent..  succes ermee

lieve renske kruitvat heeft geen voor gedrukt streepje dus mied je bent gewoon zwanger gefeliciteerd
 geniet er van 9 maanden zijn zo om

Groetjes iris

hoi renske.
ik heb hetzelfde mee gemaakt met de testen van het kruidvat.
tot 3 keer toe zelfs maar ben nog steeds niet zwanger,dus vertrouw er niet meteen op dat je zwanger bent zou ik zeggen.
het klinkt niet zo aardig dat weet ik maar om teleurstellingen te voorkomen.
was er zelf des tijds ook teleurgesteld onder want anderen zeiden ook tegen mij "een streep is een streep hoe vaag ook dus je bent zwanger"maar dat was dus mooi niet zo.
groetjes femmely

Ik probeer me ook in te houden met blij zijn, als ik een dikke lijn had gezien was het anders geweest. Ik heb het aan mijn vriend gevraagd of hem wat opviel aan de test en hij zei: oh ja ik zie vaag een lijntje. Het gekke is ook dat het lijntje niet blauw is zoals de testlijn maar  het lijkt wel lichtblauw tot doorzichtig.
Ik heb nog een test in huis en ga 3 dagen afwachten en dan weer testen. Als het goed is krijg ik een mooie lijn en zo niet dan gaan we gewoon weer door!
Begin een beetje gewend te raken aan de teleurstelling lijkt wel!
Het is ook vrij vroeg nog, heb 4 en 5 feb een positieve ovutest gehad en innesteling  kan nog tot ongeveer 11 dagen na de eisprong.
Ga nu maar eens mijn bedje in want ben er alweer veeeeeel te veel mee bezig terwijl ik mezelf voor heb gehouden het deze ronde eens niet zo erg te doen!!

Bedankt voor de reacties en mocht iemand nog nieuwe info hebben: graag!

Liefs

Terug
Bovenaan