nu word t pas echt serieus hihi

halloooo hoest met julie allemaal??
ik loop al de hele dag emt een glimlach op me gezicht want ik heb gister echt een top dag gehad
eerst heb ik dus mijn kindje gevoeld en laterna 's avonds toen we weer thuis waren en ik uit de douche kwam stond mijn vriend ineens voor me en hij vroeg me wat nl of ik met hem wil trouwen !!!!!!!!!!!!!!!!
en ik heb m eerst echt kei en kei hard in zijn gezcht uitgelachen hij werd echt onzeker zo gemeen was ik maar ik heb toen sorry gezegd en natuurlijk JA
hihi nu is t de bedoeling om t vóór 17 oktober te doen dus t komt wel errug dichtbij hihi
en worden we lekker burgerlijk nieuw huisje hondje kindje en ik een mannetje hihi alleen wel druk dit jaar maar ik vind t helemaal niet erg
 
Gefeliciteerd, te gek!!
Mijn vriend en ik hadden volgend jaar willen gaan trouwen maar hadden al besloten om het nu tijdens mijn zwangerschap te doen, is een stuk praktischer op die manier. Alleen proberen we nu een huis te vinden (in Amsterdam...) en dat schiet op een legale manier niet zo op en misschien dat het op een iets minder legale manier handiger is wanneer we niet getrouwd zijn... dus we hebben nog altijd geen datum kunnen prikken, maar we gaan binnenkort wel in ondertrouw.
Maar wat loop ik nou weer over mezelf te kletsen. Leuk voor je!! Wil je echt een bruiloft, of ga je gewoon 'even trouwen'?
 
Proficiat meid... dat voelt fijn he?

Ik zelf ben afgelopen weekend verhuisd, over drie weken trouwen we en in augustus komt onze kleine meid....

Allemaal spannende dingen om naar uit te kijken en ik zeg je 1 ding..

GENIET ervan....

Kusss Eystathia 26 weken
 
dank je voor jullie reacties mijn vriend en ik hadden vorig jaar ook al plannen maar toen ging t niet zo heel erg lekker en hadden we de ene tegenslag na de andere
we zouden graag willen trouwen in een kasteel maar dan moeten we sparen en als we daarop moeten wachten is ons kindje al 15 voor we alles bij elkaar hebben zo goed spaarders zijn wij hihi
we doen t dit jaar gewoon lekker rustig met alleen familie en een paar vrienden en als ik weer helemaal me zelf ben zwg maar volgend jaar gaan we wel een feest geven
ik hoef niet met mijn vriend te trouwen omdat ik moet bewijzen dat ik ontzettend veel van hem houd maar we doen t meer ook voor hem zodat hij ook aanspraak maakt op ons kindje als mij onverhoopt iets zou gebeuren
er zal ongetwijfeld wel iemand stuiteren als ze t hoort maar daar hebben we lekker poep aan hihihi
 
Terug
Bovenaan