Nu wordt het weer spannend!!!!!

A

Anoniem

Guest
Aanstaande vrijdag zit ik op een cyclus van 28 dagen. Ik ga van een langere cyclus uit omdat ik dat na mijn miskraam voor de kerstdagen nog niet weet. Ik voel niks maar dat had ik de eerste keren ook niet.

Een vriendin van mij is helaas vandaag ongesteld geworden.......ik hoop dat zij ook snel zwanger zal zijn.......

Ik hoop dat het gelukt is, net zo spoedig als de eerste keer zal het dan zijn maar het kan!

We wachten nog een week af..........dan pas durf ik weer te hopen......wat zou het leuk zijn!

xxxxxxxxxxx Jessica

oh weer spannende tijden rond je NOD!hoop het voor je!!!! sneu voor je vriendin hoor...we weten allemaal ongeveer hoe ze zich voelt!
ik duim voor je!en ik hou je in de gaten ;-))
Liefs xxx

Gedeelde smart is halve smart? Of was het nou dubbele smart? ;-)

Spannende tijd!!! Ook ik duim voor je. Hopend op een mooi bericht binnenkort.

Liefs,
Melian

Ik duim voor je! Spannend altijd zo rond je nod...

Succes!

Liefs Daisy

Ook ik ga voor je duimen dat je weer zwanger bent.

Hoe voel je je nu?Heb je je miskraam een plekje kunnen geven gr. manuela

Hay mamaeilish,

Bedankt voor je lieve berichtje! Het gaat goed met me, zowel privé als op mijn werk. Ik ben met een cursus leer/werkbegeleiding begonnen en kan weer vooruit kijken en lachen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik niet kan wachten tot ik weer zwanger ben.............dat wou ik toen ook zo graag. Ik denk er nog elke dag aan maar het beheerst mijn dag niet meer. Wat ik vooral moeilijk vind zijn de vragen die achtergebleven zijn.........was het een jongen of een meisje geworden, hoe had het eruit gezien..........waarom is dit mij nou gebeurd............waarom krijgen junks wel kinderen? Ik ga ervoor en zal een hele lieve moeder zijn........dat is mijn doel dus laar het kleintje maar komen!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Jessica

Deze vragen herken ik heel erg. Ik heb eind januari een miskraam gehad en hoewel ik wel herstel en het beter gaat voel ik me hetzelfde als jij. Vooral als je andere dikke buiken ziet. Waarom is het bij hun wel goed gegaan? Het antwoord zal je nooit weten. Ik ben na de curettage(nu 4 wk geleden) nog niet ongesteld geweest en denk dat ik een paar dagen geleden een eisprong gehad.

ik hoop voor je dat het raak is meid!
Succes nog eventjes met afwachten.

Terug
Bovenaan