Nu wordt het weer spannend!!!!!!!!

Aanstaande vrijdag zit ik op een cyclus van 28 dagen. Ik ga van een langere cyclus uit omdat ik dat na mijn miskraam voor de kerstdagen nog niet weet. Ik voel niks maar dat had ik de eerste keren ook niet.

Een vriendin van mij is helaas vandaag ongesteld geworden.......ik hoop dat zij ook snel zwanger zal zijn.......

Ik hoop dat het gelukt is, net zo spoedig als de eerste keer zal het dan zijn maar het kan!

We wachten nog een week af..........dan pas durf ik weer te hopen......wat zou het leuk zijn!

xxxxxxxxxxx Jessica

lieve jessica,

Ik hoop het ook voor jou, zou wel fijn zijn he zo snel toch weer zwanger. En nu wel goed!!!!

Ik weet het nog zo net niet of ik nog wel zwanger wil worden, de gyn zei gister als het dus weer een bbz zou zijn de kans het meest aanwezig is dat er weer geopereerd moet worden, dat maakt me toch wel onzeker. Ik moet dit eerst allemaal een plekje geven.

Wat zou het toch fijn wezen als je van te voren kon weten of de zwangerschap goed zou verlopen.

Succes met het weekje wachten, ik hou het in de gaten

Liefs Heidi

Dat zou echt super voor je zijn! ik duim hard met je mee.
Nog een week de dagen, uren en minuten aftellen en hopelijk dan een hartstikke positieve test!

Ik heb ook een goede vriendin die heel graag een kindje wil (in november een missed abortion).
Elke twee weken is het nu spannend of zij of ik kan testen..
Twee ander vriendinnen zijn beide in verwachting van een tweeling (beide rond de zelfde tijd uitgeteld).
Leuke periode, hoop alleen dat wij hen snel mogen volgen..

Sterkte met wachten.
Lies Lisette

Terug
Bovenaan