Nu ze ouder worden...

Nu ze ouder worden..veranderd dus ook een beetje t hele eetpatroon van de kleine meid/vent.
Hoe zit t nu bij jullie allemaal.
Heb nu alvast dreumersopvolgmelk nr 4 gehaald en zag dat t nu best minder word kwa melk.
Hoe ziet t nu bij jullie uit.Eetpatroon.

hoi, Fenna is van 15 oktober, dus iets jonger. Ze eet 's morgens 120 cc pap (de granen vanaf 12 mnd-en gaat meestal niet helemaal op) en 90cc fles. Tussendoor fruit, probeer stukjes, maar lukt nog niet helemaal. Gepureerd eet ze alles... 's middags 1 of 2 boterhammen met allerlei soorten beleg met een fles van 150 cc. Tussendoor rijstewafeltjes/stukjes soepstengel. 's avonds proberen we met de pot mee te laten eten. Ze wil graag alles zelf eten, maar lukt niet altijd. Groente, aardappel en vlees werkt het beste. Daarna vruchtenyoghurt en na het badderen nog een klein flesje. Uit een bekertje drinkt ze overdag tussendoor een enkel slokje, maar ook hiervan wil ze nog niet echt veel. Melk uit een beker wil ze tot nu toe ook nog niet. Ik ben dus ook wel benieuwd hoe jullie dat doen.

Groetjes, Esther

Hoi,

Hier een jongedame die al geen fles meer krijgt! S'morgens pap uit een bord, verdeeld over de dag een aantal tuitbekers roosvicee. Broodje met thee/melk bij het middageten.'S avonds met de pot mee, vanavond heerlijk hutspot gegeten, ook Julia dus. Toetje en daarna nog een beetje drinken en dan rond half 7/7 uur naar bed en de volgende dag wordt ze om ongeveer half 7 weer wakker. Tussendoor ligakoekjes, fruit of yogurt oid.

Groetjes

Hier 's morgens pap, 's middags boterham, 's avonds avondeten en voor naar bed gaan papfles. Tussendoortjes, fruithapje, soms een yoghurtje, en 2 grote tuitbekers (250cc+250cc) drinken (diksap)

hallo dames,

het eten gaat hier al een tijdje hetzelfde
maar ik vroeg me af hoeveel drinken jullie kleintjes.
zoe(..) krijgt s' morgens pap 200cc
en dan krijgt ze verder een pakje drinken en dan bij de boterham een bekertje waar ze +- 80 cc drinkt en dan s' midags naar bed dan drinkt ze erg weinig. bij het avondeten weer een bekertje water 80 cc en s' avonds nog een melkfles van 180 water 6 scheppen voeding.

volgens het cb moeten ze 3/4 liter drinken maar als ik de avondfles weg haal red ik dat nooit.
meer wilt ze ook niet drinken.
vind het lastig om nu de avondfles te laten vervallen omdat ze anders echt niet aan der vocht komt.
hoe is dat bij jullie??
groetjes Dango

Hoi,

Hier wil Fenna ook erg weinig drinken. Als ik lees dat ze 80 cc drinkt, vind ik dat ook al heel veel. Ik ben hier al blij als ik 's middags een paar slokjes water in krijg. Ik blijf daarom 's morgens, 's middags en 's avonds maar een flesje geven. Hoe hebben jullie dit meer gestimuleerd om uit een beker te drinken? Zijn jullie de fles gewoon gaan minderen? Gaan ze dan van zelf meer drinken?

Groetjes, Esther

Terug
Bovenaan