nu zijn wij aan de beurt

eindelijk september.over een maand hebben de meeste van ons onze kleine dreumes in de armen kunnen sluiten.
ben zo benieuwd hoe ze er uit ziet.nu nog maar even van het getrappel in de buik genieten.
ik wens iedereen heel veel sterkte met de laatste loodjes ;-))

Hai, vandaag zou ik uitgerekend zijn..en de meiden zijn vandaag al weer 3 weken!!

Ik wens iedereen super veel succes deze maand met de laatste loodjes die het zwaarst wegen!

xx

Joehoe, september!!! Ik ben ook zo ontzettend nieuwschierig naar alles.. (hoe onze kleine eruit ziet, of het een jongetje of meisje is, hoe de bevalling gaat). Tot die tijd blijf ik ook genieten van alle bewegingen in mn buik, dat blijft toch ook zo bijzonder.
Stiekem had ik vandaag wel een leuke dag gevonden (mijn vriend en ik zijn allebei op de 1e van een maand geboren) maar ik denk niet dat dat erin zit:p. Ik hou me maar gewoon vast aan 'het mag nog 3 weken duren'.

ik heb ook ontzettende zin om te zien hoe onze kleine meid eruit ziet.... papa kan ook haast niet wachten, hij zegt iedere avond voor het slapen gaan dat ze er nu echt wel uit mag komen want hij wil haar ook nog wel een tijdje bewonderen en vasthouden voordat hij weg gaat...

ondertussen koester ik de momenten nog dat ze ff van mama alleen is hihi... Allemaal succes meiden!!!!

eindelijk september,van mij mag ze wel komen hoor !! ben heeeel nieuwsgierig en ben zat van alle kwaaltjes [veel vocht vasthouden,maagzuur de hele dag ,20 kilo schoon aan de haak,en slecht slapen].

joehoe september!!
ik heb de hele tijd 3 sept in mijn hoofd (waarom weet ik niet) en mijn man 10 sept..10 sept zou wel heel mooi zijn want die datum zijn we getrouwd!!
ben benieuwd of ze al naar 1 van ons 2 luisterd of naar allebei niet hihi...

Pff nou mn verloskundige zijn afgelopen maandag dat het nog wel 3 weken blijft zitten. Maar daar zit ik niet op te wachten. Dus hoop dat dit kindje gewoon netjes op of voor de 14e komt! Dan doet t dr moeder al heeeel veel plezier;):p

Terug
Bovenaan