Nub geslacht mogelijk 13 weken

Hallo,

vandaag 13 weken echo gehad gelukkig alles goed.
Verloskundige wou niet iets over nub theorie zeggen en geslacht maar het leek mij alsof ze het al wist wat het werd.
Toen eenmaal een beetje verzoek gedaan zei ze in de einde kijk maar zelf ik ga niks zeggen. Ik vroeg pottyshot dat wou ze niet. Uiteindelijk stemde ze erin om aan zijkant te laten zien. Ik zag een dikke bobbel met daarop uitgestreken 2 strepen. En toen was weg beeld. Ik weet niet of ze nub liet zien of geslacht.

Ik heb een foto van zijkant denk dat dit niet geschikt is voor nub? Maar misschien dat iemand gokje waagt?

ben benieuwd. Wat denken jullie

Laat het los. Zo belangrijk is het toch niet om het geslacht nu al te weten toch? Daarbij heb je aan de nub vrij weinig want de foutmarge is best groot. De verloskundige onder druk zetten, vind ik eerlijk gezegd niet zo netjes. Boek gewoon een geslachtsecho met 15 weken.

ik had afgelopen dinsdag ook de 13-weken echo en ik begreep van de echoscopiste dat het voor het geslacht zelf echt nog te vroeg is. Je kúnt op een afbeelding van de nub wel de nub-theorie loslaten maar die is in deze termijn ook maar beperkt betrouwbaar (veel foutmarge dus!). ChatGPT gaf bij ons aan met 70% kans dat het een meisje zou worden op basis van de nub theorie. Als hij het bij jou niet duidelijk kan zeggen en telkens wat anders zegt dan denk ik dat de nub misschien niet duidelijk (genoeg) in beeld is.

ik had afgelopen dinsdag ook de 13-weken echo en ik begreep van de echoscopiste dat het voor het geslacht zelf echt nog te vroeg is. Je kúnt op een afbeelding van de nub wel de nub-theorie loslaten maar die is in deze termijn ook maar beperkt betrouwbaar (veel foutmarge dus!). ChatGPT gaf bij ons aan met 70% kans dat het een meisje zou worden op basis van de nub theorie. Als hij het bij jou niet duidelijk kan zeggen en telkens wat anders zegt dan denk ik dat de nub misschien niet duidelijk (genoeg) in beeld is.
Ik snap dat dit puur theorie is he,

Maar als jij 2 a 3 keer weer aan chatgbt navraagt dan gaat die waarschijnlijk ook bij jou een jongen zeggen of andersom, of als je even doorpraat met chatgbt dat veranderd hij van gedachten daarom geloof ik het ook niet.

De echoscopiste zei het ook dus ik geloof het wel dat het op basis van de huidige plaatjes daarmee overeenkomt. Maar dat gezegd hebbende blijft het een theorie dus ik wacht rustig de geslachtsecho af voordat ik ergens vanuit ga

ChatGPT nog een keer geprobeerd trouwens, hij blijft bij met 70% zekerheid een meisje

Terug
Bovenaan