NUB> jongen of meisje

<p>Hey mama's,</p><p>Ik ben heel benieuwd wat jullie denken na het zien van deze echo. Is het een jongetje of een meisje? Ik kom er zelf niet helemaal uit en ben te nieuwsgierig haha.</p><p>Deze echo is 2 weken geleden gemaakt met 12 weken en 4 dagen. Op 29 februari hebben wij de geslachtsbepaling echo dus we moeten nog even wachten..</p><p>Liefs,</p>
 
Ik zou denken een meisje. Als je een streep zou trekken over de ruggewervel en dan die van het uitsteekseltje in de zelfde hoek verlengen met een streep lijkt het me dat deze evenwijdig lopen, dus een meisje. 


Al lijkt er om het streepje heen nog iets te zitten, als je daar vanuit gaat is het een hoek ten opzichte van de wervel dus dan klopt bovenstaande niet ? 
 
Hi Rozenmeisje,
Oeh spannend ik laat het je inderdaad weten of je het goed had. Ik denk zelf namelijk ook dat het een meisje is. Ik heb al een zoontje en voel me nu heel anders dan bij hem. Dat om het streepje heen is volgens mij de schaduw van het beentje, maar zeker weten doe ik het niet? 
 
 
 
Nee je kan het geslacht nog niet zien. Maar aan de stand van de nub zou je dus kunnen zien of het een jongen of meisje wordt? alleen daar kom ik dus niet helemaal uit?
 
Terug
Bovenaan