Nub theorie?? 12 weken en 2 dagen zwanger.

<p>Hoi! Zijn hier dames die de nub kunnen voorspellen? Vandaag een echo gehad met 12 weken +2 link;</p><p>https://myalbum.com/album/JteaFsYN5mDQ</p>

Dank voor je berichtje! Kun je je antwoord ergens op baseren?? ik lijk 3 streepjes te zien maar dat kan ook wat anders zijn haha?

Ik denk een meisje omdat wat net onder de beentjes zit niet schuin omhoog staat. Het stulpje steekt niet omhoog richting piemeltje.

Een meisje zou zo leuk zijn! Lichte voorkeur. Gevoel zegt wel jongen maar kan weinig uit de foto halen, was ook een spoedecho vandaag dus maar 1 foto gekregen

Dit is volgens mij geen foto waarmee je iets met de nub kan. Je moet de hoek zien tussen ruggengraat en nub. Deze is vanaf verkeerde hoek. Drie streepjes zegt nu nog niks

@izzy, ja maar dat is juist 't idee, dat alles tussen de benen er met deze termijn nog praktisch 't zelfde uit ziet. 't enige wat je kunt beoordelen is 't uitstekende dingetje (de nub) en hoe de hoek is ten opzichte van de wervelkolom. Dat kun je op deze foto niet zien. Kan natuurlijk alsnog een meisje zijn, maar op deze foto is dat niet te zien 

Terug
Bovenaan