Nub theorie, bij wie klopte het?

Hallo dames!

Ik ben erg benieuwd naar ervaringen met de nub theorie, want op mijn echo denk ik namelijk duidelijk te zien dat het een meisje zou zijn volgens deze theorie.. Maar wil er nog niet helemaal vanuit gaan. Zijn hier mensen die daar ervaring mee hebben?

Mijn echo was net verkeerd qua hoek waardoor het interpreteren niet betrouwbaar zou zijn! Gewoon even geduld hebben je kan vanaf 16 weken pret echo doen en met 20 weken is het duidelijker!

Ik vond het in het begin ook erg lastig om mijn nieuwsgierigheid te bedwingen maar nu ik 18 weken ben heb ik inmiddels geduld tot de 20! Succes!

http://wij.nl/zwanger-info-jongen-meisje/artikel/nub-theorie-voorspel-je-babys-geslacht

Hier wat informatie over de nub theorie.

<span style="line-height: 1.5;">Het lukt me helaas niet om een foto van mijn te plaatsen hier.</span>

Vaak klopt het wel, maar de baby moet precies goed liggen. Helaas kon je het vorige keer bij mij niet goed zien. Over een paar weken heb ik de 12 weken echo dan ga ik ook proberen de nub theorie toe te passen. Overigens met 14 weken had ik de geslachts echo en ze wisten voor 100 procent zeker het geslacht. Bij de 20 weken echo de bevestiging gehad.

Terug
Bovenaan