NUB-theorie ervaring?

Goedemiddag,

Ik ben op dit moment 13 weken en 5 dagen zwanger, en wil graag weten wat het wordt ( heb pas over een maand geslachtsbepaling)
Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die aan de hand van een echo de nub theorie kunnen toepassen.

groetjes
lianne

Zelf vind ik het nogal onzin’ het is in mijn ogen een 50/50 gok. Vriendin van mij (kreeg een jongen) was heel duidelijk’ maar de balletjes bleken achteraf toch ietwat gezwollen schaamlipjes te zijn. Beter wacht je een paar weken’ ze zeggen wel dat als vrouwen een jongetje krijgen ze zichzelf meer optutten. En als ze een meisje krijgen ze zichzelf een beetje verwaarlozen. Ik heb 3 jongens en 1 meid en daar herken ik me ook wel in. 

jaaa ik moet t ook afwachten maar 3 weken duren dan zo lang..
hheb allerlei theorieen erop lost gelaten en ik denk een meisje dus ik ben benieuwd

Gewoon geduld hebben. Volgens een zeer goede echoscopist die ook les geeft op de hoge school is de nub test echt onzin. Geniet van het feit dat je zwanger bent! 

Zoek een goede echoscopiste! 
Of google pret echo geslachtsbepaling. 
Dit kan dus al vanaf 13 weken, aangezien wij ook niet konden wachten tot de 20 weken echo! 
Dit had niks te maken met de NUB
succes!!! 

Hoi!
Ik heb bij 4 echo’s meegekeken naar de nub, van vriendinnen en zus en die van mijzelf. En bij allen heb ik het goed gehad? 
Gewoon veel echo’s bekijken of google dan krijg je er vanzelf ook een soort kijk op denk ik? 
Succes! 

Haaii allemaal! Vanaf welke dag kun je een nub voorspelling doen? Ik heb een echo gehad bij 11 wkn precies, kun je er dan iets van zeggen? 

Terug
Bovenaan