Nub theorie geslacht

<p><br />Wij komen er niet aan uit! voor iemand anders het geslacht zichtbaar? 12,4 weken zwanger aan de hand van de nub theorie zou het zichtbaar zijn volgens de echoscopiste maar die deed er geen uitspraken over omdat ze het niet relevant vind, snap ik maar zijn toch benieuwd  </p>

Snap ook wel dat ze het niet zomaar kan/mag zeggen. Maar niet relevant is ook wel hard. Alsif je niet benieuwd mag zijn hihi. Vooral in deze rare tijd bah! Ik vind het zo krom allemaal. ? hopelijk word alles snel weer wat gezelliger en normaal ?

Met minder dan 13 weken is het maar 75% kans dat de nub klopt. Een verkoskundige zal zich er dus niet over uitlaten, het voegt niks toe medisch gezien maar kan wel tot gedoe leiden wanneer het vervolgens toch het andere geslacht blijkt te zijn. Nub is gewoon "voor de leuk" tot je het zeker weet ?
Je kunt de foto delen op fb, nu nubqueens bijv. Die hebben het meestal goed. Maar dan nog weet je het pas zeker met de 16/20 wekenecho.

Bij de (nu nog) jongste kregen we te horen dat het een meisje zou zijn. Heel enthousiast na twee jongens en papa had binnen een week de complete uitzet bij elkaar.. Met 20 weken echo kwamen zodra ze het apparaat op mijn buik zette twee balletjes in beeld waar we echt niet omheen konden. (Heb nog geschreeuwd dat ik het niet hoefde en dat ze een jongetje mocht houden, had er al twee. Hormonen!?) Gelukkig konden we overal alles ruilen, al was dat wel echt zuur. 

deze keer wacht ik nog wel iets langer zodat we het ook zeker weten. Ga er maar van uit dat ik echt een jongensmama ben.. ?

Met 12 weken heel duidelijk twee rechte streepjes en de echoscopiste durfde ook te zeggen dat het echt een meid leek te worden na 2 dochter en 1 zoon maakte het voor ons niet uit, maar met 16 weken was er toch heel zeker weten een jongentje te zien :) 

Terug
Bovenaan