NUB theorie: jongen of meisje

<p>Hi allemaal,</p><p>Volgens vrienden zitten hier op dit forum experts rondom de NUB theorie. Wat denken jullie? :)</p>

hoihoi,

ik denk ook een klein mannetje te zien!
maar laat je niet teveel meeslepen door de nub theorie, bij mij was iedereen heilig overtuigd van een meisje door de nub en ben nu toch echt al bijna 33 weken zwanger van een klein ventje :)

[quote quote=10328257]hoihoi, ik denk ook een klein mannetje te zien! maar laat je niet teveel meeslepen door de nub theorie, bij mij was iedereen heilig overtuigd van een meisje door de nub en ben nu toch echt al bijna 33 weken zwanger van een klein ventje [/quote]
Ahh, dat is wel een goede opmerking inderdaad. We staren ons hier nu een beetje blind op, maar natuurlijk weten we het pas zeker na de echo over 2 weekjes! 
Jij al bezig met de laatste loodjes! Spannend! 

[quote quote=10328255]Nou ik ben absoluut geen expert ;), maar ik zou zeggen een menneke![/quote]
Aah, bedankt voor je reactie! Zo benieuwd :)

[quote quote=10328260] Aah, bedankt voor je reactie! Zo benieuwd ?[/quote]
Ben ook benieuwd! ;) Laat je het weten als je het weet? Spannend is dat he, dat moment dat wij hoorden dat het een jongetje was zal ik ook nooit vergeten. 

[quote quote=10328266]
Jongen! Mijn nub was een meisje, maar bij de 20 weken echo echt een jongen hoor.
[/quote]
Oh spannend!! Kan dus gewoon nog alle kanten op..

Terug
Bovenaan