NUB theorie, wat denken jullie?

<p>Hoi allemaal, </p><p>Na 2 miskramen ben ik eindelijk weer in verwachting! We hebben de "magische" 12 weken grens gehaald, jeej! Over 2,5 week hebben wij een pretecho voor de geslachtsbepaling. Nu ben ik natuurlijk super nieuwsgierig.... en ben ik benieuwd of jullie al een idee hebben wat het zou kunnen zijn volgens de NUB theorie. Ik hoor het graag! </p><p></p><p> </p><p>Lieve groet. </p>

@ElsieJoy, dat vermoeden hebben wij dus ook! Dank je wel, het blijft elke echo spannend. Maar als ik dan weer een kloppend hartje zie met mijn waterige ogen, valt er weer een last van mijn schouders. Zo bijzonder!  

Lieve Zoelynn,
Ik kan de afbeelding niet zien maar wel wil ik je meegeven dat de NUB theorie zeer onbetrouwbaar is. Dat werd door mijn verloskundige als een externe verloskundige (waar we uiteindelijk de geslachtsbepaling hadden) gezegd. Bij de 12 weken echo was er duidelijk een meisje te zien maar met de 16 EN 20 weken was het overduidelijk; een jongen. Ik heb 4 weken gedacht dat het een meisje was hahaha. Maakt ook niet uit eigenlijk maar zou lekker afwachten. Heel veel succes! 

Terug
Bovenaan