Nubtheorie

<p>Hoi!</p><p>Ik maak maar weer een nieuwe topic aan met de naam NUB theorie. Ik heb 11 juli een echt gekregen met 12+3. Ik ben nu niet zeker of de nub te zien is en waar ik verder naar moet kijken. Ik zit steeds te turen, maar kom er niet uit. Mijn man vindt dat we moeten wachten tot 29 augustus. Dat is nog maar 18 dagen, maar ik kan het niet uitstaan dat ik het niet weet. Nu snap ik dat het maar een theorie is, maar bij mn eerste was überhaupt niets te zien. Volgens mij zit hij er bij deze echo wel... vandaar.</p><p>Is er iemand die de nub vaak goed had en even naar mijn echo wil kijken? Dit is hem:</p><p>https://www.mupload.nl/img/inehrys.jpg</p><p>Liefs, Maaike </p>

Hoi! 
@BenB: Helaas lukt het me niet om hem op een andere manier te uploaden. 
@TwinklingMom: dank je wel. Dat denk ik dus ook, maar ik weet niet welke van de 2 streepjes ik moet kijken. Er staat nl een witten en een fel witte erboven ?.
Liefs, Maaike

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! :)
Bij mij hadden ze tijdens een pretecho de NUB theorie gedaan. Ze dachten dat het een meisje zou worden, maar toen het geslacht eenmaal zichtbaar was bleek het toch een jongen. Hij is inmiddels geboren en inderdaad een jongen haha. Dus voor mij zegt de NUB helemaal niks en zou ik me er niet teveel aan vast pinnen. Al snap ik natuurlijk dat je niet kan wachten, succes! 

Op facebook is een groep nub theory Queens. Zij hebben er echt veel ervaring mee. Ze zeiden bij mijn echo 12+1 al een meisje en bij de pretecho is dat bij 14+5 bevestigd

Ik durf echt niet uit te gaan van die NUB theorie. Ik heb op onze echos zitten kijken, en dacht echt dat het een meisje zou zijn, alles wees erop met die theorie.. 
Eindelijk brak de dag van de echo aan, n mijn man en ik waren in de volle overtuiging een meisje te krijgen, de echoscopiste vroeg wat wij dachten en toen zette ze het beeld even stil... nou voor een 16 weken oud babytje was hij behoorlijk geschapen voor mijn gevoel want hier konden we echt niet omheen! We liepen dus stomverbaasd het centrum weer uit haha! 

Terug
Bovenaan