nuby fles

Hallo allemaal,
Ik heb mijn zoontje 6 weken borstvoeding gegeven en nu ben ik begonnen met de fles, nu heb ik 1 fantastische fles met een drinknippel die alleen melk geeft als hij er aan zuigt en er zitten bobbeltjes op het is van het merk NUBY, maar nu weet ik niet meer waar ik de fles gekocht heb, is er soms iemand die dat wel weet, dan hoor ik het graag. Alvast bedankt, gr Irma
 
Hoi Irma,

Ik zocht enige tijd geleden een fopspeen van Nuby, toen heb ik een mailtje hiernaar toe gestuurd:
info@newvalmar.be
Ik kreeg toen een lijst met alle verkooppunten van Nuby (helaas heb ik deze verwijderd, anders had ik hem kunnen mailen.
Probeer het maar.
Groetjes Sophie
 
Ik heb die fles bij de etos gekocht.
Helaas werkt dit speentje bij mijn dochtertje niet echt. gebruik dus nu wel de fles omdat er van die handige handvatten aanzitten, maar met een ander speentje.

groetjes,
Mikki
 
Haai Irma,

Je kunt ook even op de site http://www.nuby.nl/ kijken. De Nederlandse site is "under construction" maar je kunt contact opnemen en producten bekijken. Het bedrijf zit geloof ik in Belgie...

Er zijn ook online shops waar je die flessen kunet kopen, voer NUBY maar in bij een zoekmachine zoals google.

Succes ermee!

Lein
 
Terug
Bovenaan