nuby fles

Hoi,

Mijn zoontje is 12 weken en drinkt af en toe erg gulzig uit een difrax optifles waardoor hij zich wel eens verslikt.
Nu heb ik op het forum gelezen dat een nubyfles met speen erg goed werkt omdat de speen zich aan past aan de snelheid van de zuigbehoefte van de baby. Maar mijn zoon krijgt er vrijwel niets uit. Hij doet wel een kwartier over 20 cc!!!   Of doe ik iets verkeeerd?Wat zijn jullie ervaringen met de nuby fles?

Groetjes Sanne
 
Hoi,
 het is een bepaalde manier van zuigen had mijn dochtertje ook. Het is toch de speen die boven op iets ingedeukt is of niet??
Ik heb mijn vinger er aan de binnenkant tegen aan gedrukt en van een stukje een ienimieni tipje afgebeten, Kon ze eraan wennen. Nu een nieuwe gekocht en ze heeft het door.
Ik hoop dat het bij jou ook snel lukt want dit is ook geen doen.
Groetjes Irma
 
Hoi,

Ik heb net geprobeerd om er zelf wat uit te krijgen. Nou je moet flink zuigen om er wat uit te krijgen en het doet nog zeer aan je gehemlte ook. Ik gebruik gewoon mijn difraxflessen weer.

Groetjes Sanne
 
hoi Sanne,

onze dochter heeft in het begin heel veel verschillende flessen geprobeerd. Niks beviel, alles zoog vacuum. Uiteindelijk was de Nuby-fles de oplossing. Maar die speen die er bij in zit is inderdaad helemaal niks. Ik heb er een bibi-speen op gezet (3-standen). Nu gebruik ik ook gewoon eigenmerk spenen van de drogist. Bevalt prima!

Veel succes ermee!


Groetjes,

Ingrid
 
De nuby fles werkt anders. 
Je hebt namelijk op de flessenring inkepingen zitten die moeten gelijk lopen met die op de speen zelf. 
Dan hou je 1 zogenaamd luchtgat over als je goed naar de flessenring kijkt. Deze enige opening hou je aan de bovenkant als je de fles geeft tegenover de neus zeg maar. 
Maar nuby heeft voor verschillende leeftijden verschillende spenen dus daar kan het ook aan liggen misschien. En je moet de fles niet te strak dicht draaien. 
Hopelijk heb je hier iets aan
gr Leonie
 
Terug
Bovenaan