nuby speen

Hoi.
Weet iemand waar de nuby spenen te koop zijn? We hadden er een voor de papfles maar hij kon niet tegen hardhandig schoon maken (??????)
De site is op dit moment under construction. Dus please help hij beviel zo goed. En ik had nu een papspeen van de trekpleister nou daar zat me toch een gat in dat hij er bijna in bleef.
Groetjes Thessa
 
Hoi Thessa,

Misschien een brutale vraag, maar ben jij de Thessa van de Fiat club?
Ik kwam je naam tegen en dacht dat jij die Thessa misschien was.
Zo niet, sorry, dan heb ik me vergist.

Gr. Diane.
 
Hoi,
Ik heb ze wel twee stuks bij het kruidvat. Wat een paniek he?! maar ik zweer bij deze speen omdat ik grote angst heb voor zoekacties naar de juiste speen.....
Enne ik ben niet de thessa van de fiat club sorry ik heb zelfs nog nooit vls. mij in een fiat gereden.
Groetjes
 
Hoi,
Ik heb ze wel twee stuks bij het kruidvat. Wat een paniek he?! maar ik zweer bij deze speen omdat ik grote angst heb voor zoekacties naar de juiste speen.....
Enne ik ben niet de thessa van de fiat club sorry ik heb zelfs nog nooit vls. mij in een fiat gereden.
Groetjes
 
Hoi,

Oke, sorry dan.
Ik ken namelijk ook een Thessa (met h ertussen) die een zoontje heeft van 5 maanden. Wel toevallig.
Blij toe dat je je spenen hebt gevonden. Ja je kunt soms best onthand zijn in dingen die je mist. Ik koop er meestal een aantal, je weet maar nooit.

Gr. Diane.
 
Terug
Bovenaan