nuchter komen voor curetage?

hoi,

jullie zullen wel denken, heb je haar weer te zeuren over die curetage!! Nou, door jullie verhalen zie ik er niet zo erg meer tegenop hoor. Die angst is wel weg. Het enige is dat ik baal dat het misschien moet.
Vraagje: mijn gyn zei dat ik sowieso moet komen voor die echo donderdag en als er nog iets zit, moest ik blijven. Nu vraag ik me af of ik dan ook nuchter moet komen. Weet eigenlijk niet wanneer ze het dan gaan doen. Hij heeft er ook helemaal nix over gezegd.
Misschien moet ik maar even bellen, want ik heb ook nog een dochter die ik ergens onder moet brengen. Zou fijn zijn als ik dan wist wat de bedoeling is.

Kyra

Hi Kyra,

Ik moest toen voor mijn curettage nuchter komen inderdaad. Ik zou 's ochtends geholpen worden en mocht vanaf 12 uur die avond ervoor niets meer eten, mocht een paar uur van te voren nog wel een bakje thee. Maar ik zou als ik jou was gewoon de polikliniek even bellen en uitleggen waar je mee zit. Ze moeten je dan wel antwoord geven toch. Het is hartstikke logisch dat je wilt weten waar je aan toe bent en dat je angstig bent. Niet voor schamen of wat dan ook je mag het altijd vragen hoor!!

Sterkte en ik hoop dat het niet nodig is. Het was voor mij een ingreep van niets maar als het niet hoeft scheelt het gewoon weer. Ik had er emotioneel echt heel veel moeite mee.

Liefs,
Daantje

hoi,

ik heb net gebeld met het ziekenhuis. De dame aan de telefoon was erg aardig toen ik zei dat ik er wel wat tegenop zag. Ze heeft me verteld wat er ging gebeuren en dat het een lichte ingreep is. Lichte narcose en ik mag best een beetje eten van te voren. Maar als ik nuchter kan komen is het ook goed. En ze zei oook dat ik donderdag als het nodig is, direct geholpen word. En dat je vaak dezelfde dag nog naar huis mag. Hehe, wat een geruststelling. Ben blij dat ik direct gebeld heb. Dankzij jou toch maar doorgezet! Bedankt!

liefs Kyra

Terug
Bovenaan