nuchter?

A

Anoniem

Guest
Ik probeer er nuchter onder te blijven..maar wat is dat eigenlijk??
Mijn man kreeg geisteren met de echo te horen dat door de trombose er geen bloed door zijn zaadballen stroomt en het te warm is waardoor hij dus alleen maar doode zaadcellen produceert...een opereatie is niet mogelijk..we proberen hier goed en nuchter mee om te gaan en wachten alle uitslagen even af(dat heet toch hoop houden??) maar in ons achterhoofd denken we ondertussen aan adoptie of we dat willen,een donor is tot nog toe uitgesloten.. is dat nuchter?? ik weet het even niet meer..en hoop alleen nog dat we een kindje mogen krijgen, ik wens dat 2005 ons 1 goed zaadje geeft...
meiden toch fijne kerstdagen wij gaan er ook voor..nog steeds in 2005,weigeren op te geven..

Lieve Petra,

Wat een k#$%^bericht!!! Het klinkt alsof jullie het nog nauwelijks kunnen geloven. En het is ook niet te geloven. Wat raar dat er niet geopereerd kan worden, het klinkt toch als iets waar een oplossing voor zou kunnen zijn... Misschien een second opinion in een ander ziekenhuis?

Ach, dat is allemaal rationeel, jullie zitten nu met dit bericht, terwijl er allemaal gedachten en emoties door jullie lijven razen... Ik wens jullie heel veel kracht en moed toe. En je hebt gelijk dat je niet opgeeft, hoor Petra! Er zijn al heel wat wonderkindjes ter wereld gekomen! Mijn beste vriendin heeft er zelfs twee, en die kreeg ook te horen dat haar man geen kinderen kon verwekken.

Veel liefs, Inge

Jeetje meid, wat een kl*te nieuws! Ik kan het me heel goed voorstellen als de moed je dan in de schoenen zinkt...
Ik ben zelf na 9 maanden zwanger geworden, maar dat is helaas vorige week misgegaan. Natuurlijk ben ik hier heel verdrietig over, maar aan de andere kant weet ik nu wel dat ik zwanger kan worden. Bij jullie is het allemaal wel heel erg onzeker. Misschien is er ergens op internet meer info over te vinden? Er zijn misschien meer mensen met hetzelfde probleem als je man en misschien hebben zij tips? Ik wou dat ik je kon helpen.

Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik duim voor een wondertje voor ons allebei...

hi Petra,

Lees net je bericht en vind het echt reuze kl#te voor je zeg wat een rot nieuws!

Ik vind het goed dat je de moed niet meteen laat zakken en...hoop moet je houden je weet nooit wat er nog gedaan kan worden er zijn tegenwoordig veel dingen mogelijk en ik zal zeker voor je duimen dat er binnenkorts iets positiefs voor je te gebeuren staat!

hou vol en hopelijk snel met beter nieuws want dit gun je niemand!!

heel veel sterkte ook aan je man!

liefs; Chili x

Wel nuchter blijven lijkt mij errug moeilijk..wat een verschrikkelijke uitslag!!!
Heel veel succes met verder afwachten , en ik hoop voor jullie dat er toch ooit een wondertje komt! Ook in mijn kennissen kring is het voor gekomen dat er een geluk kwam ondanks negatieve uitslagen!!

Toi toi meid!

Terug
Bovenaan