Numero 3 in febr. 2012

Hallo, veel zwangeren die ook in febr. uitgeteld zijn. Leuk! Ik ben inmiddels moeder van 2 kinderen; een jongen van mei 2008 en een meisje van maart 2010 en nu dus (als alles goed gaat) de 3e in febr. 2012. Het is heel leuk om alles nog een keer te mogen maken. Zijn er meer moeder van no. 3 in verwachting en hoe vinden zij het om het te combineren met de andere 2? Ik ben nl. erg moe maar ook super gelukkig ;-)))
 
Ik ben ook zwanger van de 3de.
De moeheid wordt nu iets minder maar toen de kids nog geen vakantie hadden en ik echt op deklok moest rennen pppffff werd al moe biuj het idee dat ik ze naar school moest brenegen nu is de moeheid al minder en gaat het wel lekker.
Voor ons was deze zw een grote verrassing maar we genieten er dubbel en dwars van.
M;n dochter en zoon vinden het ook geweldig.
We zijn helemaal blijm met z"n alle
 
Gefeliciteerd!
Leuk hoor zwanger van de 3de.
Ik ben op dit moment zwanger van de 4de.
Ik denk dat het heel belangrijk is om eerlijk te zijn tegen de kinderen en gewoon te zeggen dat je moe bent. Ik zeg tegen de kinderen dat mama even een half uurtje op de bank wil liggen en dat ik daarna weer tijd heb voor hun. En dat accepteren ze. Misschien komt het ook omdat de kinderen al 7, 5 en 4 jaar zijn.
Toen ik zwanger was van de 3de waren de andere 2 ook nog erg klein. Toen heb ik af en toe aan mijn zus gevraagd of de kinderen een paar uurtjes mochten spelen bij haar. Dat was wel heel fijn. Ook juist even rusten als de jongeste naar bed gaat s'middags hielp altijd wel. En verder is het gewoon....doorgaan en er niet te veel bij stil staan en lekker vroeg naar bed s'avonds. Hi hi hi.
Heel veel geluk en plezier...
Groetjes!
 
Als eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ook ik ben in verwachting van de derde. Ik heb al 2 jongens, de oudste is van januari 2007 en de jongste van maart 2009. Spruit nr. 3 komt er precies tussenin. Ik moet zeggen dat ik nu nog niet veel beren op de weg zie, maar het allemaal wel heel spannend vind. Ik vind het nu allemaal al best druk. Aan de andere kant vond ik de overgang van 1 naar 2 heel groot en denk ik dat het van 2 naar 3 wel meevalt. Momenteel vind ik het wel moeilijk om me over te kunnen geven aan de misselijkheid en de moeheid, met 2 rondrennende jongens is het erg moeilijk om ergens rust te vinden. Gelukkig zijn er lieve oma's die aftentoe bijspringen, zodat ik wat tijd voor mezelf heb. Hopelijk wordt de misselijkheid snel minder, zodat ik echt kan gaan genieten.
 
Van harte gefeliciteerd!
Ik ben zwanger van nr.4. Heb al 2 dochters van 10 en 11 jaar en een zoontje van een half jaar. Ik heb dus zeg maar 2 assistentes. (; . Maar met een eigen bedrijf en 3 kids is het druk. De administratie doe ik zelf en dat kost mij momenteel weer de grootste moeite om alles bij te houden, maar het moet.
Werk nu nog maar 1 dag buiten huis. Da's wel zo prettig met een baby en nog een erbij straks.
Lig 's avonds geregeld tegelijk met de dochters op bed, dan moet ik even bijtanken.
Groetjes

 
Terug
Bovenaan