Nummer 3

na veel kwijlen huilen en bijten is hij dan eindelijk in zicht tandje nummer 3 schermerd door het tandvlees heen hoop dat hij snel doorbreekt zodat er hopelijk weer rust is

Oh.... Hoop voor je dat ie er snel door is hoor! Niks aan tandjes krijgen. ze hebben er zoveel pijn van.
Jorn is ook weer helemaal in de war. denk combi van tandjes en sprongetje. maar kan het tandje nog niet ontdekken.
Hoop ook dat dat snel voorbij is!

Hopelijk is je mannetje met een paar dagen weer lekker vrolijk!

Hey,
Zielig hé!!!
Wij lopen ook al de hele week letterlijk op het tandvlees, gebroken nachten, slecht slapen overdag, kwijlen enz, ik kan nr 3en4 idd zien doorschemeren en op nr 5 zit een bult ;-( vind het dus niet raar dat ze me echt nodig heeft deze week, al ben ik wel kei kapot,,haha
Hopelijk breken bij allebei de tandjes dit weekend door!!!
Succes ermee!!

Jij ook al zo erg ethan is er gewoon niet lekker van elke keer weer wat dunner ontlasting vanavond was ik net op tijd met verschonenwant het liep er bijna voor en achter uit en ook aan de zijkant

Vannacht heb kk van 1 tot 3 met hem gezeten alleen maar troosten en heb toen hem maar bij ons op de kamer gelegt en zijn handje vastgehouden en toen viel hij eindelijk in slaap

Dan komt het ook omdat hij in een sprong zit maar blijft wel sneu

Even een andere vraag zie jij ook de kiezen al doorschremeren? Ik zie gewoon nu al 3 kiezen doorschremeren

kiezen?? nee hier zijn het echt de tanden, boven 3stuks, 2 zie ik duidelijk zitten en zullen dus wel elk moment doorbreken en op de andere zit een blaasje/bultje..
Ze ligt nu al vanaf 12.30uur te slapen,, whahha, dat is al 1.5wk geleden dat ze zolang achter elkaar slaapt ;-) ga zo maar eens kijken,,haha
Succes met je mannetje, hopelijk slaapt hij door vannacht, anders weer lekker zijn handje vasthouden, dat vind ik eerlijk gezegd wel SMELT als ze dan in slaap vallen ;-)

Terug
Bovenaan