@nummertje4

Mag ik even mijn diepe respect uitspreken over jou?!

Knap zeg dat je al drie kindjes aan het opvoeden bent en nu weer zwanger bent! Respect! Zal een hele drukte zijn, zeker als je ook zo moe bent...

Succes! Hoe oud zijn je kinderen?

Groetjes

Haha dat denk ik zelf ook. Vind t ook knap, maar ook wel spannend hoor de keuze voor 4. Nu redden we t nog prima., maar gaat t met de 4e ook goed! Nu ik zwanger ben voelt dat heel heftig. Ik kijk er echt naar uit. Maar toekomst is spannend hoor! Die van mij zijn 6,4 en bijna 2.

Dat heb ik ook maar ik krijgde tweede haha.... t zal welgoed komen denk ik steeds... hihi stom he.. maar denk dat t ook wel goed komt bij jou... maar wel respect!

Nou dank je wel hoor dames :) lief om dat te zeggen!
Al vind ik mezelf niet heel knap ofzo, het gaat allemaal vanzelf. Ik maak me ook niet zo druk om de 4e, het eerste jaar zal niet het makkelijkste jaar zijn, maar dat zal ook vast goed komen. We zijn wel een beetje bang dat het nu een tweeling zal zijn, is iets minder handig..
Onze andere kinderen zijn nu 1, 2 en 3. Drukke, maar gezellige bende hier! En ik heb ook heus wel eens een baaldag, wie niet. Maar over het algemeen vind ik het goed te doen gelukkig. Zelfs nu ik zo moe en (steeds meer) misselijk ben.. Gelukkig werk ik niet, dat schept hier wel heel veel rust.

Terug
Bovenaan