Nurture Goods dual efficient Smart 3.0 ervaringen?

<div style="color: #000000; font-family: -apple-system, BlinkMacSystemFont, 'Helvetica Neue', 'Segoe UI', Arial, sans-serif, 'Apple Color Emoji', 'Segoe UI Emoji', 'Segoe UI Symbol'; font-size: 13px;">Hi ik ben van plan om prenataal en postnataal te borstkolven. Nu ben ik online gaan verdiepen en jeetje wat een keus… ik kreeg er gewoon stress van ☹ gelukkig kon ik veel op de verschillende forums lezen. Ik ben er inmiddels overuit dat ik een dubbele elektrische borstkolf wil is die ook draadloos is, maar niet te duur. Ik heb veel goede reviews op bol.com over NurtureGoods gelezen. Iemand hier ervaring met de NurtureGoods dual efficient smart 3.0 borstkolf? Thanks voor het reageren alvast!</div>
 
Ik heb deze nurturegoods borstkolf 6 maanden gebruikt en was er heel tevreden over. De kolf heeft een geheugenfunctie wat ik zelf heel handig vond en beide borsten worden simultaan afgekolfd. Deed voor mij niet onder aan de huurkolf qua opties en sterkte! De flessen van de Philips Avent passen hier trouwens ook op (van Medela/Dr Brown niet). Ik moest wel een andere borstschild maat (26,5mm) kopen, maar die hebben ze beschikbaar op de website
Wat betreft het prenataal kolven wordt meestal geadviseerd met de hand te kolven en niet met een kolfapparaat (handmatig of elektrisch).  
 
 
Terug
Bovenaan