Nutramigen AA

Hoi Kiki, ik heb alleen maar ervaring met de 'gewone' Nutramigen (dus niet de AA-variant).

Leah was érg allergisch voor koemelk, soja, ei, vis, noot en pinda tijdens haar 1e jaar.
(Inmiddels is ze 15 maanden en verdraagt ze koemelk en ei in ieder geval al goed).

Ik heb altijd volledige borstvoeding gegeven. Rond 10 mnd wilde ik flesvoeding gaan proberen, maar dat was een drama. Zowel de Hypo-allergeen als de Pepti verdroeg ze echt niet. Toen is ons ook geadviseerd om over te stappen naar de Nutramigen.

Dit verdroeg ze i.i.g. wel, maar ze weigerde het al snel. Later hoorde ik dat borstvoedingskindjes bijna altijd wel de Nutramigen weigeren. Het verschil in smaak is gewoon te groot.

Hoe is jouw eerste ervaring met deze voeding???
 
Hoi Hannah,

Onze zoon is nu 2,5 en kan nog steeds geen km verdragen (inmiddels wel gelukkig soya ei, geitenmelk enz.) Toen Elize begon met fles weigeren (hypo-allergeen)  dacht ik gelijk.. o nee he niet weer!

Pepti gehaald, maar ook die weigerde ze. Nu krijgt ze de AA en langzaam aan begint ze weer te drinken. Blijkt dat ze ook aan de smaak moeten wennen (onze zoon dronk de pepti zo naar binnen, maar die zat ook al bijna tegen uitdrogen aan)

Duurde het bij jou ook even voordat ze weer op haar oude drinkniveau zat, wat betreft de hoeveelheid? En deed ze ook langer over de fles?

Elize is in ieder geval wel rustiger en ze overstrekt niet meer enz.enz. Ze ligt nu nog even in het ziekenhuis ter observatie.

Heb je ook nog die eliminatie-provocatietest moeten doen?

Groetjes Kirsten
 
Terug
Bovenaan