Nutramigen smaak

<p>Mijn dochter is aan de koemelkvrije voeding. Dit stinkt zoooo naar rotte eieren... </p><p> </p><p>Ze vind het ook niet lekker lijkt het... Smaakt het net zo vies als het ruikt en zoja, is er iets wat de smaak verbeterd? Ze drinkt niet graag meer en volgende week wordt t erg warm</p>

Ik zou zeggen: neem zelf eens een slokje :p ik heb de nutrilon 1 van mijn dochter ook geproefd. Vond het maar zure troep, maar zij drinkt het super goed dus prima.
Je kind moet ongeveer 150 ml per kg lichaamsgewicht per dag drinken. Als ze dat eens een dag niet haalt is geen probleem maar standaard minder zou ik het consultatiebureau bellen en vragen voor een alternatieve voeding..

De smaak van Nutramigen ken ik niet, maar wel van Pepti. Dat ruikt heel muf en zo smaakt het ook. Bij onze zoon was het een kwestie van wennen. Hij drinkt het nu net zo goed als hij z'n gewone melk dronk. In het begin deed ik er nog wel eens een drupje vitamine D met sinaasappelsmaak doorheen. Geen idee of 't echt wat deed voor de smaak, maar dat is misschien een idee. En bedenk ook, die kleintjes kennen nog niet zoveel smaken. Wij associëren de voeding met rotte eieren/muffe lucht. Die kleintjes kennen dat allemaal niet. 
Accepteert je dochter water? Dan zou je dat een beetje extra kunnen geven met de hitte van volgende week. 

Terug
Bovenaan