<p>Mijn dochter drinkt nu anderhalve week nutramigen ivm verdenking kma. Eerste week ging super. Vrolijk en stukken beter slapen. Alleen maandagavond begon het weer. Huilen huilen huilen en niet willen slapen. Tot diep in de nacht beziig geweest voor 3 uurtjes slaap bij haar. Daarna wilde ze niet meer slapen (va 6 uur) tot ze smiddags naar cb moest en inenting kreeg (2e dktp prik) tegen de tijd dat ik bij cb was sliep ze wel maar goed... Daar prikje gehad. </p><p>En 's avonds weer ontroostbaar huilen. Nu vandaag opnieuw niet willen slapen onrustig en nu weer continu huilen. </p><p>Ik ben bang dat de voeding niet werkt maar misschien dat ze pas een keer haar dag niet had en nu toevallig huilerig is door de vaccin? Ben zo bang dat we teruggaan want nu weet ik hoe lekker het kan zijn om geen huilbaby te hebben en om dan weer terug te moeten... </p><p>Of zou ze gewoon geen koemelkallergie hebben en gewoon veel huilen en zeer weinig slapen ca 5 of 6 uur per 24? ? ka zegt dat ene baby meer slaapt dan andere en ik me daar geen zorgen om hoef te maken omdat ze goed groeit. Maar mijn idee is dat ze zich zo toch niet fit zal voelen?</p>