Nutramigen tijdelijke werking?

<p>Mijn dochter drinkt nu anderhalve week nutramigen ivm verdenking kma. Eerste week ging super. Vrolijk en stukken beter slapen. Alleen maandagavond begon het weer. Huilen huilen huilen en niet willen slapen. Tot diep in de nacht beziig geweest voor 3 uurtjes slaap bij haar. Daarna wilde ze niet meer slapen (va 6 uur) tot ze smiddags naar cb moest en inenting kreeg (2e dktp prik) tegen de tijd dat ik bij cb was sliep ze wel maar goed... Daar prikje gehad. </p><p>En 's avonds weer ontroostbaar huilen. Nu vandaag opnieuw niet willen slapen onrustig en nu weer continu huilen. </p><p>Ik ben bang dat de voeding niet werkt maar misschien dat ze pas een keer haar dag niet had en nu toevallig huilerig is door de vaccin? Ben zo bang dat we teruggaan want nu weet ik hoe lekker het kan zijn om geen huilbaby te hebben en om dan weer terug te moeten... </p><p>Of zou ze gewoon geen koemelkallergie hebben en gewoon veel huilen en zeer weinig slapen ca 5 of 6 uur per 24? ? ka zegt dat ene baby meer slaapt dan andere en ik me daar geen zorgen om hoef te maken omdat ze goed groeit. Maar mijn idee is dat ze zich zo toch niet fit zal voelen?</p>

Ik denk niet dat de voeding tijdelijk heeft gewerkt. Ik denk eerder dat ze haar dag niet had en nu last heeft van het vaccin.
Is deze voeding toevallig ook dunner dan standaard voeding? Onze zoon krijgt pepti en dat is dunner dan standaard. 3 weken nadat we zijn overgestapt op pepti, kwam ook reflux aan het licht. Doordat de voeding dunner is, kreeg hij daar nog meer last van.
Houd ook in je achterhoofd dat koemelk ongeveer 2 weken nodig heeft om uit het lichaam te gaan. Wij hebben 1x zelf geprovoceerd met koemelk (een week lang) en onze zoon heeft daar echt nog 2 weken last van gehad. 

Ja de voeding is een stuk dunner maar we verdikken het met nutriton 3 schepjes ivm verborgen reflux.
Oke... Dus er is nog wel hoop dat t weer goed komt. Ze slaapt nog niet alle slaapjes maar ze deed dus al wel een middagdutje en dat is gewoon heel fijn. En dan nu opnieiw drie dagen met een huilende baby maakt me dan wanhopig dat t weer niet werkt.

Ik snap je helemaal! Ik heb in zo'n zelfde schuitje gezeten voordat de verborgen reflux aan 't licht kwam. Je weet gewoon niet meer wat je moet. Als 't hier nu een paar dagen slechter gaat met slapen, stress ik ook meteen. 
Is de Nutriton nieuw? Dan zou dat misschien voor darmkrampen kunnen zorgen? Zo niet, dan zou ik het erop houden dat de koemelk er nog even helemaal uit moet. 

Terug
Bovenaan