nutramigen voeding...smerig!! iemand tips?

hoi,

vandaag voor het eerst een nutramigen voeding gegeven aan puck.
het is alleen zo vreselijk smerig dat het er niet bij d'r in te krijgen is.
normaal was een fles van 180cc binnen 20 minuten op, vandaag maar 30cc gedronken en er een uur (!!) over gedaan. onder luid protest en gehuil ... :(

weet iemand of ik de nutramigen kan/mag mengen met bv zodat ze er langzaam aan kan wennen of heeft iemand tips waardoor het beter gaat??

alvast bedankt!

groetjes,
debby (mv puck 8-6-07)

Hoi naamgenoot!

Zelf heb ik geen Nutramigen gegeven, maar een aantal moeders in mijn omgeving wel.
En die hebben het 'gewoon' doorgezet. Uiteindelijk gaan ze het wel eten, alleen duurt 't effe.
Ik heb het ook een keer geproefd... blleeehhhhhrrrrrr is écht smerig!

Succes hé???

Groetjes Debby

hoi debby

zelf heeft mijn zoontje ook nutrimigen gekregen mijn zoon vondt het in het begin ook heel erg vies.
hij dronk ook helemaal slecht na een paar weken proberen en een heel erg huilend kind zijn ze tot ontdekking gekomen dat hij ook niet tegen die voeding kon.
hij zit nu nog een stapje hoger op de neogate en dat is nog vieser van smaak maar na 1 week geven begon hij goed te drinken.

sterkte ik hoop dat je hier wat aan hebt,in het ziekhuis hadden ze dit nog nooit gezien.
hij ligt op dit moment weer in het zieken huis omdat hij waarschijnlijk ook niet tegen rijstebloem kan.
ze hebben nu contakt opgenomen met het wkz in utrecht.

gr monique

Terug
Bovenaan