Nutramigen

<p>Op verdenking van kma zijn we met pepti begonnen. Hier kreeg kleintje van nu 8 weken rode vlekken van op zijn gezicht. Per direct gestopt en over gegaan op nutramigen. Dit alles is trouwens in overleg met consultatiebureau en huisarts. Zijn klachten waardoor we aan kma denken zijn/waren : </p><p>Sinds we begonnen zijn met kunstvoeding erg veel krampjes na en tijdens de voedingen. Veel niezen en hoesten de hele dag door. Elke dag grote stukjes snot in zijn neusje die ik echt weg moet halen. Dit is dus al weken aan de gang dus geen normale verkoudheid. </p><p>Zijn darmen beginnen te werken na een paar slokken al, en dan begint het overstrekken en huilen gelijk. </p><p>En problemen met de stoelgang. Heel erg veel persen met pijn (huilen). Soms groene ontlasting. </p><p>En het grootste probleem is dat hij niet slaapt. In de ochtend wordt hij wakker zo rond 07.00. Vervolgens drinkt hij om de 2/2.5 uur. Maar slapen echt niet! Enkel tijdens het drinken valt hij in slaap en drinkt zo ook door. Of even tijdens het boeren als hij tegen me aan ligt doet hij een hazenslaapje. En dan pas in de avond na 19.00 slaapt hij tot ongvr 00.00. Dan even voeden en naar bed en dan wordt hij in de nacht nog 2 keer wakker voor een fles. </p><p> </p><p>Ow en hij heeft sinds start met kunstvoeding hele gekke 'uitslag' bultjes op zijn beentjes tijdens het drinken. Daarna trekt het weg. </p><p> </p><p>Nu zijn we al een week aan de nutramigen. Wat ik nu heb opgemerkt aan deze voeding is dat hij sinds de 2e dag dat we zijn begonnen in de middag een slaapje van ongvr 2/3 uur doet. En daarna ook niet meer tot in de avond.</p><p>En ik merk dat poepen nu pijnloos gaat. Hij perst wel duidelijk en doet er moeite voor maar hij huilt niet.</p><p>De krampjes zijn er de ene dag meer als de ander maar ze zijn nog niet verdwenen. Maar ze zijn wel minder heftig merk ik. En de verkoudheidsklachten zijn er allemaal gewoon nog. En die bultjes op zijn benen die zijn er ook gewoon nog tijdens elke voeding. </p><p> </p><p>Zou dit allemaal betekenen dat de nutramigen begint te helpen en dat het nog tijd nodig heeft voordat het compleet helpt. Of zou het juist betekenen dat het deels helpt en dat mijn kind neocate nodig heeft? Die is totaal eiwit vrij als het goed is.</p><p> </p><p>Vandaag waren we bij de kinderarts en ze zei ga maar nog een week door met nutramigen dan kijken we of het verder afneemt. Heb wel een machtiging gekregen gelukkig. </p>

hier ook minder klachten sinds de nutramigen. Slapen is nog steeds waardeloos (ze is ondertussen al.een half jaar) maar de rest van de klachten zijn verdwenen. Het duurt 2 weken totdat alle koemelk uit het lichaam is.

Terug
Bovenaan