[quote quote=10498738]Hoe doen je kids erop en wat waren hun klachten? Ik krijg vandaag de voeding binnen en ben bang dat het misschien helemaal verkeerd uit pakt omdat ik niks durf te veranderen bij mij dochtertje. Ik ben bang dat ze nog meer last gaat krijgen van haar darmen.[/quote]Mijn kids hadden verschillende klachten. De oudste had echt spugen, krampen, diarree en hele dagen huilen. De jongste die kreeg/ krijgt juist uitslag over haar lichaam, mopperig en pas na een dag spugen en diarree. Nu met neocate geen problemen meer. Ze wilden het allebei vanaf het allereerste moment drinken. Maar ze waren nog wel wat jonger. De oudste die weigerde gewone melk te drinken toen een heel weekend en toen hij vlekken kreeg zijn we meteen op de neocate gezet. Vanaf toen dronk hij zich een slag in de rondte haha. Nu is hij ruim 2 en na provocatie zou hij er tegen moeten kunnen. Maar na 1 dag gewone melk hebben we een kind dat weer buikpijn heeft en is hij niet te genieten. Hij weigert nu ook gewone melk eigenlijk. De jongste hebben we vorige week moeten provoceren en daar hebben we 3 dagen ‘plezier’ van gehad. Nu is ze gelukkig weer een beetje in haar normale doen. Zoals gezegd doen ze het bij mij echt goed op die neocate. Weet trouwens wel dat ze van jbpm ook krampen kunnen krijgen. Die van mij konden niet tegen de jbpm van Kruidvat of nutrilon, alleen de pure variant. Dus die gebruiken we bij mijn jongste nog steeds. Het is echt zoeken hè. Ben benieuwd hoe je dochtertje het gaat doen op de neocate voeding.