Nutricia slab

A

Anoniem

Guest
Even een vraagje. Ik heb in één of ander zwanger-pakket zo'n slab gekregen van nutricia (zie onderstaande foto)

Ik vind het dus één van de beter slabben (lekker groot, lange touwtjes). Zij hier dames die 'm zoooo lelijk vonden dat ze 'm nog ingepakt in de kast hebben liggen?
Zo ja, mag ik 'm hebben dan?
Heb nutricia al gemaild, maar ze zijn niet in de verkoop (dus ik krijg er nog eentje)
Liefs Nelleke

Haai!

Ik moet hem volgens mij nog wel ergens hebben liggen, weet alleen niet of hubbie hem ooit al enthousiast heeft uitgepakt... Maar ik zal zo eens even gaan zoeken voor je in zijn rommel-lade.. ( van Thomas dan hé???)

-X- Marieke

Ben ik weer!

Heb gelijk maar even gekeken. Hij ligt inderdaad in de rokkel-lade van Thomas. Hij is alleen niet meer ingepakt zag ik. Hij is dus ergens wel gewassen en gestreken maar kan me niet herinneren hem gebruikt te hebben eigenlijk... Laat maar weten als je hem alsnog wilt hebben dan, bij mij word 'ie niet gebruikt. Vind de touwtjes niet echt handig, Thomas probeert de-over-zijn-hoofd-trek-slabben al telkens weg te trekken en ik denk dat het hem met een slab met touwtjes sneller lukt als me lief is, hahahah!

-X- marieke

hahahhah Gekke ikke...
Wat is in hemelsnaam een rokkel-lade???????

Het idd een fijne slab, omdat hij zo lekker groot is en goede touwtjes heeft. De zeeman heeft ook lekker grote slabben, van badstof met goede touwtjes. Twee stuks voor 1,49. Ze zitten met een blauw kartonnentje aan elkaar. Ik kan ze echt aanraden!

Annemieke

Hoi hoi,

Ik heb vandaag bij Hans textiel een fijne plastic slab waar je de armpjes doorsteekt en achterop vastmaakt met klitteband.
Kleertjes worden niet vies en de slab na het eten even afwassen en drogen en klaar.

Gr Ellen

Ik weet wel dat ik er een spuugdoekje van heb, maar een slab??? Dan ligt hij ver in de kast gestopt.
Ik zal eens speuren...

Hè verdikkeme, die heb ik pas weggegooid. Had 'm een paar keer gebruikt maar ik vind het een rotding. Hij neemt lang niet zoveel op. Ik heb wat slabbetjes gekocht bij de Zeeman (die waar Annemieke het over had) en die vind ik super! Lekker groot, goede touwtjes én goed opneembaar. Op naar de Zeeman!

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan