Nutricia spuugdoekje

<p><span style="font-size: 16px;">Hallo, </span></p><p><span style="font-size: 16px;">Onze kleine jongen is gek op zijn nutricia spuugdoekje die je bij inschrijving gratis opgestuurd krijgt. </span></p><p><span style="font-size: 16px;">Nu is het zo dat hij erg gehecht is aan dit doekje en zonder dit doekje niet kan slapen.</span></p><p><span style="font-size: 16px;">ik graag een reserve voor hem zou willen hebben. Ik heb nutricia al gemaild maar een extern bedrijf regelt dit. En zei kunnen niks voor ons doen.</span></p><p><span style="font-size: 16px;">Heeft iemand nog zo doekje liggen die wij zouden mogen hebben? </span></p><p><span style="font-size: 16px;">Hij zou er erg blij mee zijn. Het is een wit doekje met een blauw geruiten randje. </span></p><p style="text-align: left;"><span style="font-size: 16px;">En hoe kunnen we dit regelen?</span></p><p><span style="font-size: 16px;">Groetjes Melanie en Thijs</span></p>

Ik heb er 1 en als je ze nu nog steeds krijgt dan heb ik er straks nog 1. Moet ik anders even mijn e-mail adres achterlaten dan kan je mailen met je adres gegevens. Ik zie dat je al eerder een topic hierover gestart bent en dat je ook al een eentalig positieve reacties hebt gekregen maar is dat uiteindelijk toch niks geworden?

Misschien een mailadres aan maken of een delen waar degen die er hebben contact op kunnen nemen?
Ik heb er ook 2 voor je

Super !  Graag zou ik ze willen overnemen, fynnzoe en Peach wil je mij een mailtje sturen.  Mijn e mail is:  Melanie.de.groot@hotmail.com   De andere topic is al even geleden geplaatst maar had alternatieven geprobeerd maar dat vind die kleine maar niks
En snap deze app van ouders van nu niet zo goed ?Dankjulliewel 

Terug
Bovenaan