Nutrilon 1 omneo-comfort

<p>Beetje een gek topic misschien.. maar toen onze zoon geboren werd en de borstvoeding niet lukte in eerste instantie heeft mijn vriend deze gekocht. Echter lukte de borstvoeding toen toch wel (en daarna niet, maar krijgt hij andere voeding), dus dit pak is gewoon dicht en nooit gebruikt. Ik heb geen idee wat ik ermee moet, want wij gaan het niet gebruiken en de winkel wil het niet meer terug. En ik vind het toch zonde om het weg te gooien, want er is niets mis mee verder.</p><p>Dus is er iemand hier die ik blij kan maken, let me know. :)</p>
 
Kruidvat neemt bij meerdere filialen in onze buurt zonder bon weer dingen terug. Wel vragen ze dan of je iets anders dan wel weer meeneemt zoals luiers of de melk die je wel gebruikt. Voor onze kleine man geboren werd dingen (veel van de Kruidvat) aangeschaft en nooit gebruikt. Toch mooi kunnen ruilen! Misschien bij jou Kruidvat proberen te ruilen?
 
Kruidvat neemt bij meerdere filialen in onze buurt zonder bon weer dingen terug. Wel vragen ze dan of je iets anders dan wel weer meeneemt zoals luiers of de melk die je wel gebruikt. Voor onze kleine man geboren werd dingen (veel van de Kruidvat) aangeschaft en nooit gebruikt. Toch mooi kunnen ruilen! Misschien bij jou Kruidvat proberen te ruilen?
 
Kruidvat neemt bij meerdere filialen in onze buurt zonder bon weer dingen terug. Wel vragen ze dan of je iets anders dan wel weer meeneemt zoals luiers of de melk die je wel gebruikt. Voor onze kleine man geboren werd dingen (veel van de Kruidvat) aangeschaft en nooit gebruikt. Toch mooi kunnen ruilen! Misschien bij jou Kruidvat proberen te ruilen?
 
Terug
Bovenaan