nutrilon 1

Wie heeft ervaring met Nutrilon 1. Ik vind namelijk dat de ontlasting aan de dunne kant is en wat zuur ruikt, maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze grieperig is. Ook hoor graag van mensen die dit ook ervaren. Zou ik beter kunnen overstappen op bijv Friso, heeft iemand hiermee goede ervaring?
 
Heb ook nitrilon 1, heb geen ervaring met dunne, zure poep. Voeg meestal wel wat toe tegen het spugen, johannesbroodpitmeel. Hoe oud is je kindje ? Heeft ze diarree van tandjes ?
 
Sinds ik na vier weken gestopt ben met de borstvoeding, gebruik ik nutrilon 1. Daar werd ze in het ziekenhuis ook mee bijgevoed. Of haar ontlasting vreemd ruikt weet ik eigenlijk niet, aangezien ik niet echt anders gewend ben. Maar aangezien ze groeit als kool, is de Nutrilon prima! Mijn dochtertje Gwen is 9,5 week oud.
 
op het dagverblijf gebruiken we ook nutrilon 1, ik vind niet dat de kindjes er echt dunne en zure ontlasting van krijgen. De zure ontlasting kan ook zijn door krampjes enz.
Het verschil tussen nutrilon en friso is dat friso lichter verteerbaar is. Voor mijn kleintje gebruik ik friso HA. Dat gaat prima.
 
Terug
Bovenaan